vineri, 28 decembrie 2007

Roade demne de o mantuire atat de mare

Am citit undeva ca "Unii crestini nu fac nimic, dar nu exista crestin care sa nu aibe nimic de facut". Acest lucru m-a dus cu gandirea ceva mai departe si m-a facut sa mai adaug cateva ganduri care mie mi s-au parut utile.
A fi crestin nu are de a face cu faptele ci cu identitatea. Sunt crestin fiindca am acceptat lucrarea Lui Cristos de la cruce. Sunt crestin fiindca am acceptat darul fara plata al Lui Dumnezeu, am fost rascumparat prin sangele Mielului, Jertfa mea de ispasire(nu prin fapte, ca sa nu ma laud).
A fi crestin e radacina iar faptele mele sunt roadele pomului numit credinta. Credinta corecta produce o traire(roade) corecta. Cand stiu ca de la Tatal vin (am fost nascut din nou din Duh), cand stiu ca la Tatal ma duc (fiind sfintit si desavarsit prin jertfa Lui Isus, odata pentru totdeauna) si ca toate lucrurile mi-au fost date in Cristos (nimic nu este cu neputinta celui care crede si pot totul in Cristos), ca m-a fost data pace de toate partile si sunt impacat cu Dumnezeu odata pentru totdeauna, acest lucru va produce in mine roade demne de o mantuire atat de mare!

Niciun comentariu: