marți, 21 august 2007

Atitudinea mintii (autor necunoscut, primita de la CyberDailyDevotion)

Filipeni 4:4 "Bucuraţi-vă totdeauna în Domnul! Iaraşi zic: Bucuraţi-vă!"Aceasta este povestea doamnei Jones, o creştina în vârsta de 92 de ani,căreia vârsta înaintata îi afectase grav vederea. În pofida handicapului ei,ea era mereu frumos aranjata: parul pieptănat cu grija, hainele alese cu bungust, iar machiajul discret si plăcut.În fiecare dimineaţa, doamna Jones întâmpina cu entuziasm noua zi. Dupămoartea şotului ei, s-a impus internarea ei într-un cămin de bătrâni, undeputea fi îngrijita în mod corespunzător. Toate lucrurile au fost pregătitedin timp. În ziua în care trebuia sa se mute, un vecin a condus-o cu maşinala căminul de bătrâni. Camera ei nu era încă gata, astfel ca doamna Jones afost nevoita sa aştepte câteva ore în holul de la intrare.În cele din urma, de doamna Jones s-a apropiat un asistent social.Simţindu-i prezenta, bătrânica i-a zâmbit binevoitoare, ajutând lamanevrarea scaunului ei pe rotile înspre lift. În timp ce urcau cu liftul,asistentul a început sa-i descrie toate facilitatule noului ei cămin,amintindu-i si de perdelele noi de la ferestre, de tapetul proaspăt aplicatpe pereţi si de culorile vii ale covorului din centrul camerei pe care o valocui.- Îmi place, îmi place foarte mult, a afirmat entuziasmata doamna Jones.- Dar doamna Jones, încă nu am ajuns în camera. Nu aţi "văzut" nimic dinceea ce va spun eu.- Faptul ca mă simt bine si îmi place n-are a face cu vederea sau ne vedereaunor lucruri, şopti blând bătrânica. Fericirea si bucuria nu sunt atât ostare, cât o alegere. Faptul ca îmi place sau nu camera în care voi locui nutine de felul în care aceasta este aranjata, ci de atitudinea mintii mele.Doamne, ajuta-mă ca atitudinea mintii mele să fie întotdeauna orientată sprevoia Ta. În Numele Domnului Isus, amin !!!

Niciun comentariu: