marți, 20 mai 2008

Cuvantul Lui Dumnezeu a iesit ca sa te mplineasca.

Isaia 55:11 tot aşa şi Cuvântul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fără rod, ci va face voia Mea şi va împlini planurile Mele.

In biserica primara, de cate ori era predicat Cuvantul Lui Dumnezeu, erau miracole, vindecari, mantuire, si alte semne si minuni. Cei posedati de demoni erau eliberati. Paralizatii sareau in picioare si umblau. Oamenii isi primeau inapoi pe cei dragi, din ghiarele mortii.

Imi amintesc spunand intr-unul din serviciile noastre ca exista o ungere, (pentru cupluri carora li se spusese ca nu vor putea concepe pe cale naturala un copil), in a primi copilul pentru care s-au increzut in Domnul. Pe masura ce se rostea Cuvantul, cateva cupluri si-au primit miracolul in timpul acelui serviciu.

Una dintre femeile care si-au primit miracolul in acea zi era de serviciu atunci in biserica, ca si plasator. Ea si sotul ei si-au pus nadejdea in Dumnezeu de cativa ani pentru un copil. Cateva luni dupa acel serviciu, si-a dat seama ca era gravida, cu gemeni. Ungerea Lui Dumnezeu este totdeauna mai mare decat cerem.

Cred din toata inima mea ca am ajuns in locul in care, pe masura ce Cuvantul Lui Dumnezeu iese cu putere, produce exact efectul pe care Cuvantul il promite. Deci, daca un Cuvant de vindecare vine cu putere, sa stii ca vindecarea deja explodeaza in corpul tau. Miracolul tau deja s-a intamplat.

Destul de des, in timp ce citesti Cuvantul de unul singur sau asculti predici binecuvantate ale Cuvantului, simti pacea si bucuria Lui Dumnezeu si simti credinta izvorand in inima ta. Pe masura ce Cuvantul iese cu putere si tu te simti intarit ca sa-ti primesti miracolul, este momentul sa spui „Doamne, imi primesc vindecarea chiar acum”, este timpul sa spui „Primesc restaurarea casniciei mele” sau „primesc rezolvarea pentru finantele mele”.

Nu trebuie sa astepti pana un membru al bisericii sau un lider se va ruga pentru tine, ci de fiecare data cand credinta ta este intarita prin auzirea Cuvantului, elibereaz-o prin gura ta, pentru a-ti primi miracolul, caci Cuvantul Lui Dumnezeu iese cu putere pentru a te implini!

Niciun comentariu: