sâmbătă, 27 martie 2010

Lui Isus Ii place ca tu sa iei de la El

Meditatii zilnice 27.03.2010
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Joh 4:32 Dar El le-a zis: „Eu am de mîncat o mîncare, pe care voi n'o cunoaşteţi.”

Atunci cand oamenii tot iau de la tine sau continua sa depinda de tine, poti deveni stresat, obosit si irascibil. Dar asta nu se intampla si Cu Isus. Atunci cand oamenii iau de la El, El este intarit si revigorat.

De fapt, Isus este Dumnezeu si tu Il onorezi pe Dumnezeu cand iti iei locul de om si Il lasi pe Dumnezeu sa fie Dumnezeu luand de la El. Acel care a spus "Nu am venit ca sa fiu slujit ci ca sa slujesc" (Matei20:28) isi gaseste placerea atunci cand tu Il lasi sa te slujeasca.

Biblia ne spune ca atunci cand Isus a ajuns la Sychar, S-a odihnit la fantana, obosit de calatorie. O femeie samariteanca, pacatoasa, a venit la fantana sa scoata apa. Isus i-a slujit si femeia a plecat plina de bucurie cu promisiunea apei vietii. Ucenicii, intorcandu-se cu mancare pentru Isus, L-au gasit deja revigorat si improspatat. Atunci cand s-au intrebat, cine I-a dat mancare cat au fost ei plecati, El le-a spus "Eu am de mîncat o mîncare, pe care voi n'o cunoaşteţi.”

Atunci cand iei de la Isus si-L lasi sa te slujeasca, aceasta este pentru El "mancarea" care Il intareste si-L improspateaza.

Dar este nevoie de smerenie din partea noastra pentru a-L lasa pe El sa ne slujeasca. Noi ne mandrim in a face lucruri pentru Domnul. Vrem sa ne construim afacerea, familia si lucrarea pentru El. Orice lucru, oricat de bun, fara Isus, este falimentar din punct de vedere spiritual. In realitate nu avem absolut nimic ce sa-I dam Domnului si lucrarii Sale. Ceea ce trebiue sa facem intai, este sa primim de la Domnul, pentru ca atunci cand fara plata primim de la El, suntem capabili sa dam fara plata (Matei10:8).

Azi, Isus vrea sa-ti slujeasca. Nu incerca sa te slujesti singur. Asta inseamna mandrie si autoneprihanire. Fariseii de pe vremea Lui Isus, care simteau ca nu au nevoie de El si ca pot singuri sa se slujeasca, au fost cei care nu au putut primi de la El.

Asa ca lasa-L pe Dumnezeu sa te slujeasca. Adu-i inainte nevoile tale si spune-I "Doamne, am nevoie ca Tu sa-mi dai mie. Iata nevoile mele, le aduc inaintea Ta. Slujeste-mi implinindu-mi nevoile, eu nu o pot face, dar Tu poti. Iti multumesc Doamne."

Niciun comentariu: