luni, 15 martie 2010

Nimic, cu nici un chip, nu te va rani!

Meditatii zilnice 15.03.2010
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore


Luca 10:19 Iată că v-am dat putere să călcaţi peste şerpi şi peste scorpii, şi peste toată puterea vrăjmaşului: şi nimic nu vă va putea vătăma.

Cu ani in urmă, când călătoream cu un avion, cursă internă, în Statele Unite, am stat lângă o femeie care era foarte tensionată din cauza fricii. Îngrijorat, am întrebat-o dacă o pot ajuta cumva. Printre atacurile de panică, ea mi-a spus despre teama ei de a zbura. I-am spus „Nu-ţi fie teamă, eu sunt la bord şi nimic nu se va întâmpla cu acest avion!”. Nu am spus-o din mândrie, ci fiindcă ştiam că Domnul era la bordul avionului cu mine, şi că eu aveam o călătorie în siguranţă pentru că El a promis că „nimic nu mă va putea vătăma”.

Odată, atunci când Isus a fost în barcă cu ucenicii Lui, El le-a spus (Marcu 4:35) „Să trecem în partea cealaltă.” Crezând că ei vor trece de partea cealaltă, El a adormit în barcă. Pe mare era o furtună puternică, dar aceasta nu L-a trezit pe Isus, însă strigătele disperate ale ucenicilor, L-au trezit. Ei au uitat ceea ce Isus tocmai spusese despre trecerea de partea cealaltă a mării. Ei de asemenea au uitat că dacă Isus era în barcă cu ei, nu exista nici cea mai mică posibilitate ca barca să se scufunde. Nimic nu putea cu nici un chip să le facă rău pentru că Isus era cu ei.

Nici măcar aruncaţi într-un cuptor încins, trei tineri evrei, nu au păţit nimic, pentru că ei credeau că Dumnezeu îi va scăpa. Ei au declarat regelui Nebucadneţar (Daniel 3:17) „Iată, Dumnezeul nostru, căruia îi slujim, poate să ne scoată din cuptorul aprins, şi ne va scoate din mâna ta, împărate.” Şi în mijlocul cuptorului încins, Salvatorul lor, nu numai că a umblat împreună cu ei prin foc, ci i-a scăpat de orice vătămare. Însuşi regele a spus (Daniel 3:25) El a luat iarăşi cuvântul şi a zis: „Ei bine, eu văd patru oameni umblând slobozi în mijlocul focului, şi nevătămaţi; şi chipul celui de-al patrulea seamănă cu al unui fiu de dumnezei!”

Prietene, în mijlocul focului sau furtunii tale, pentru că Isus este cu tine, nimic, cu nici un chip, nu te va răni!

Niciun comentariu: