miercuri, 11 iunie 2008

Prin ranile Lui esti vindecat

Isaia 53:5 Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa, care ne dă pacea, a căzut peste El, şi prin rănile Lui Suntem tămăduiţi.

Stii, cele mai multe voci care s-au ridicat impotriva filmului lui Mel Gibson, The Passion, au comentat ca era prea violent, mai ales scenele in care Isus a fost batut si chinuit.

Sa va spun un lucru: nu a fost suficient de violent. Biblia spune ca la cruce, (Isaia 52:14)” După cum pentru mulţi a fost o pricină de groază-atât de schimonosită Îi era faţa, şi atât de mult se deosebea înfăţişarea Lui de a fiilor oamenilor” In film, chiar dupa toata bataia, actorul care juca rolul Lui Isus, James Caviezel, inca arata destul de bine.

Dar realitatea este ca atunci cand atarna pe cruce, (Isaia 53:2)”N-avea nici frumuseţă, nici strălucire ca să ne atragă privirile, şi înfăţişarea Lui n-avea nimic care să ne placă”. El a fost batut la stalp pana cand fata sa atarna ca un jeleu.

In film, atunci cand l-au batut, doar o mica portiune a oaselor sale a fost expusa, deci era inca destul de blanda imaginea. Dar psalmul mesianic spune (Psalmi 129:3) „plugarii au arat pe spinarea mea, au tras brazde lungi pe ea” si (Psalmi 22:17-18)” toate oasele aş putea să mi le număr. Ei, însă, pândesc şi mă privesc; îşi împart hainele mele între ei, şi trag la sorţ pentru cămaşa mea”. Toate oasele Sale erau expuse.

Prietene, El se gandea la tine atunci cand soldatii l-au legat de stalp. In timp ce ei ridicau bicele El spunea „sa vina totul peste Mine!”

Dar ceea ce a venit asupra Lui nu au fost doar loviturile de bici sfasiind spatele gol ci si toate bolile si suferintele tale. De fiecare data cand a fost biciuit, orice forma de boala si suferinta, incluzand artrita, cancerul, diabetul, gripa aviara, SIDA, a venit asupra Lui. „Pedeapsa, care ne dă pacea, a căzut peste El, şi prin rănile Lui Suntem tămăduiţi”.

Azi, vindecarea este dreptul tau fiindca Isus a platit pentru vindecarea ta. Deci daca diavolul spune „nu poti fi vindecat”, spune-i „Isus a platit pentru vindecarea mea, boala nu are nici un drept sa se afle in organismul meu, prin ranile Lui sunt vindecat, in Numle Lui ISUS Cristos!

Fiecare blestem de boala care ar fi trebuit sa cada asupra ta, a cazut asupra Lui. El a suferit fiecare lovitura pentru ca tu sa umbli in sanatate divina toate zilele vietii tale. Pretul a fost platit pentru ca tu sa te ridici si sa umbli, afara din patul tau de suferinta!

2 comentarii:

Asociaţia Creştin Umanitară Flacăra Speranţei spunea...

asa este, El a suferit ca noi sa putem rabda suferinta acum! ma tot gandesc la lucrul asta, am tot citit ca El a luat asupra Lui suferinta ca noi sa nu mai suferim azi, dar nu stiu cat e de exact! Calea cerului nu e o cale pe roze, si daca e, acele roze au si spini. daca cred ca mantuirea ma "salveaza" de durere, voi avea o mare dezamagire si o mare cadere in gol, pentru ca voi continua sa sufar si nu voi intelege de ce?! eu mi-am facut partea, El de ce "nu Si-o face"? stiu ca pentru mine a insemnat un motiv de razvratire felul in care mi-a fost prezentata evanghelia: "intoarceti-va si nu veti mai suferi..." cand problemele au inceput credinta mea a fost greu pusa la incercare, aproape am cazut de pe cale. ma intrebam mereu: daca ma iubeste, de ce ma chinuieste? asa vedeam eu atunci lucrurile. de atunci m-am schimbat mult, m-a schimbat mult! dar nu a fost usor. dimpotriva. acum eu nu pot spune oamenilor: haideti la Domnul ca va fi bine, pt ca stiu din experienta ca dupa standardele omenesti nu va fi. daca ne comparam suferinta cu a Domnului, va fi bine, pentru ca mai e o vorba: Dumnezeu nu da omului decat atat cat poate duce.

Anonim spunea...

Nimeni nu spune ca nu vom suferi. Insusu Isus a spus ca vom suferi, dar la ce s-a referit? La prigoana din pricina Numelui Sau. Tot El a spus ca vom face minuni mai mari decat a facut El. Iar daca Dumnezeul vincdecarii locuieste in mine, Duhul care L-a inviat pe El din morti, da viata si trupului meu muritor, "viata" insemnand sanatate, revigorare. De ce???
Fiindca boala este un blestem si o consecinta a blestemului iar noi am fost izbaviti de sub blestem. Satan vine si ne minte ca boala este parte din noi iar noi o acceptam si suntem bolnavi, asa cum ne minte spunandu-ne ca suntem pacatosi si Dumnezeu nu ne mai iubeste si noi de multe ori acceptam si ne indepartam de El.
Isus este acelasi totdeauna, El este Domnul lui "vreau sa te vindec", "pot sa te vindec", "esti vindecat". Nu a fost niciunul care sa fie adus la El si El sa nu-l vindece.Eu aleg sa cred, chiar si atunci cand simptomele imi spun contrariul, ca prin ranile Lui sunt vindecata, caci nu umblu prin vedere ci prin credinta.CRED ca atingandu-ma de poala hainei Lui sunt vindecata, iar azi, atingerea este permanenta caci El locuieste in mine.