vineri, 27 februarie 2009

Cu siguranta /Surely!

Meditatii zilnice 27.02.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore


Isa 53:4 Cu siguranta, El suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui, şi noi am crezut că este pedepsit, lovit de Dumnezeu, şi smerit.(GBV translation) Isaiah 53:4, YLT 4Surely our sicknesses he hath borne, and our pains — he hath carried them,
In timp ce asteapta manifestarea vindecarii lor, unor persoane le vine greu sa creada ca Isus intr-adevar a luat pe cruce durerile si bolile lor asa cum a luat pacatele si rusinea.

Daca te numeri printre ei, nu te simti condamnat. Tatal tau din ceruri intelege. De aceea a pus cuvantul „cu siguranta /surely” acolo unde a spus „cu siguranta, Fiul Meu a purtat suferintele si durerile voastre”.

Odata, fiica mea Jesica a plans toata noaptea fiindca nu se simtea bine. Era bolnava de cateva zile. Eram in biroul meu si am luat Biblia. Domnul m-a condus catre Isaia 53:4 unde scrie „cu siguranta /surely...”. Cunosteam cuvantul in ebraica de acolo, care spunea Cu siguranta, El suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui asa ca am spus „cu siguranta, El a purtat suferinta lui Jesica”

Dar era ca si cum versetul nu era real pentru mine. Plansul ei imi parea mult mai real. Apoi, Duhul Sfant mi-a deschis ochii asupra unui cuvant din verset care efectiv a revolutionat modul in care vedeam intregul pasaj.

Ati observat primul cuvant din acest verset? Spune „Cu siguranta, El suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui”. Dar priviti la urmatorul verset: Isa 53:5 Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Fiecare crestin stie si crede ca Isus a suferit pentru pacatele noastre, totusi cuvantul „cu siguranta” nu a fost pus aici ci in versetul dinainte. Cred ca Dumnezeu stia ca noi vom gasi greu de crezut ca Isus a purtat si bolile si suferintele noastre, asa ca a pus cuvantul „cu siguranta” acolo pentru a ne ajuta sa credem.

Cand am vazut acest lucru, am pus Biblia pe podea, m-am asezat pe ea si am spus „Tata, stii ca nu vreau sa fiu nerespectuos, dar stau efectiv pe Cuvantul Tau. Desigur Isus a purtat suferinta si durerea fiicei mele! Nu-mi pasa ca inca o mai aud plangand, desigur preaiubitul Tau Fiu a purtat in trupul Sau suferinta si durerea eI!Aleluia!” In acea noapte izbavirea a venit. In acea noapte micuta Jesica a fost vindecata.

Cu siguranta El a purtat suferintele si durerile voastre. Si in timp ce vei crede acest adevar, cu siguranta solutia si vindecarea vor veni.
.........................................................................................

Niciun comentariu: