joi, 12 februarie 2009

Deosebind Trupul Domnului

Meditatii zilnice 12.02.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



1 Corinteni 11:24 Şi, după ce a mulţumit lui Dumnezeu, a frînt-o şi a zis: „Luaţi, mâncaţi; acesta este trupul Meu, care se frânge pentru voi; să faceţi lucrul acesta spre pomenirea Mea.”

Aţi privit vre-odată cu atenţie la pâinea pe care evreii o mănâncă la masa de Paşti? Pâinea, care este nedospită, e străpunsă de şiruri de mici găuri care formează dungi şi este uşor arsă. Multe biserici în ziua de azi folosesc această pâine pentru Sfânta comuniune (Cina).

Ştii de ce pâinea este găurită, dungată şi arsă? Dacă întrebi un evreu necreştin, de ce este pregătită în acel mod, s-ar putea să nu ştie.

Prietene, pâinea pe care o ţii în mână atunci când iei Cina, vorbeşte despre trupul Domnului nostru, Isus Cristos, atunci când a purtat păcatele şi bolile noastre la cruce.

Asemeni pâinii, fruntea Lui a fost străpunsă de coroana de spini, de asemenea mâinile şi picioarele, de cuie. A fost străpuns şi de suliţa soldatului. Isaia a spus (Isaia 53:5) „Dar El era străpuns pentru păcatele noastre”.

Asemeni pâinii, spatele său a fost plin de dungile bicelor care I-au sfâşiat carnea până la os şi L-au însângerat, astfel ca noi să putem spune azi „prin rănile Lui suntem tămăduiţi.”

Dar ce e cu urmele arse? Toată puterea focului mâniei Lui Dumnezeu a căzut asupra Lui Isus, arzând păcatele noaste până la cenuşă, şi în acelaşi timp înălţând către cer o mireasmă plăcut mirositoare a jertfei Lui Isus. Azi, păcatele tale şi nelegiuirile, au fost făcute cenuşă şi Tatăl nu-Şi mai aminteşte de ele.(Evrei8:12)

Aşa că data viitoare când mănânci pâinea la Cină, ţine minte că Isus a fost străpuns pentru păcatele tale şi rănit (biciuit) spre vindecarea ta. A suferit judecata de foc a Lui Dumnezeu pentru ca tu să nu mai fi judecat niciodată pentru păcatele tale. El a purtat de asemenea bolile şi durerile, neputinţele tale, ca tu să poţi umbla în sănătate divină toate zilele vieţii tale.

Atunci când discerni aceste adevăruri preţioase despre Trupul Lui Cristos, iei Cina într-un mod vrednic. Şi nu vei fi slab şi bolnav, sau să mori înainte de vremea ta, (1Corinteni11:27-30), ci vei fi puternic, sănătos şi vei avea viaţă lungă.

Un comentariu:

linda spunea...

Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde sa întâlnit această fată și de atunci mi-a și copiii urăsc și dragoste numai ei . asa ca atunci cand sotul meu s-au întors din excursie el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și a fost acum de gând să Italia poate vedea că altă femeie. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și nu am fost să fie trata bine pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat după moartea tatălui meu, așa bărbatul sa căsătorit la nu a fost tratarea ei bine, i și copiii mei au fost atât de deruta și am fost în căutarea unui mod de a obține soțul meu înapoi acasă pentru că-mi place și prețuiesc atât de mult să-l într-o zi ca am fost navigarea pe calculatorul meu am vazut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe Internetul printr-o doamnă și mi-a impresionat atât de mult am, de asemenea, cred că de a da o încercare. La început am fost speriat, dar când mă gândesc de ce eu și copiii mei trec prin așa că am să-l contacteze și el mi-a spus să rămână calm pentru doar 24 de ore ca sotul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea am primit un apel de la sotul meu a doua zi după ce cere de copii și am sunat drokowaspelltemple și a zis problemele tale sunt rezolvate copilul meu. deci acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după o lungă stres de frână de către o doamnă rău lucru cu toată acest ajutor de la DR OKOWA, te dorim cu toții pe acest forum să mi se alăture să spun un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice în astfel de probleme sau similare sau orice fel de probleme ar trebui să-l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519), el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. încă o dată adresa de email este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja următoarele. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), dacă aveți mereu vise rele. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Dacă doriți un copil. (6) Daca vrei sa fii bogat. (7) Dacă doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) Ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani. (10), în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul tău. (12) dacă doriți dorințele să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copii (14) Garantarea veți câștiga cazurile judiciare tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsătorie sau relație de rupere afară. (16), dacă aveți vreun boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. ( 17), dacă aveți nevoie de rugăciunile pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă el te va ajuta. Adresa de email este (drokowaspelltemple) de contact-l imediat ...