sâmbătă, 28 februarie 2009

Dumnezeu ii poate folosi pe cei pe care lumea ii respinge

Meditatii zilnice 28.02.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore


1 Corinteni 1:26... fraţilor, uitaţi-vă la voi care aţi fost chemaţi: printre voi nu Sunt mulţi înţelepţi în felul lumii, nici mulţi puternici, nici mulţi de neam ales.

Poate ca tu crezi ca esti un nimeni, un „trecut” sau un ratat in ochii lumii.

Imbarbateaza-te caci Cuvantul Lui Dumnezeu spune ca daca nu esti puternic, intelept sau nobil in felul lumii, esti o prima tinta pentru Dumnezeu ca sa te cheme. Si aunci cand El incepe sa te foloseasca vei vedea favorul Lui, cresterea puterii si a sanselor in viata ta.

In ochii celor din vechime, Moise era noua stea care rasarise in Egipt. Biblia ne spune ca in primii sai 40 de ani, (Fapte 7:22) Moise a învăţat toată înţelepciunea Egiptenilor, şi era puternic în cuvinte şi în fapte. Dar Dumnezeu nu l-a putut folosi atunci fiindca era prea inteligent, prea puternic si prea plin de el insusi.

Doar 40 de ani mai tarziu, dupa ce a trait in nestralucitorul desert Midian, golit de sine insusi si chiar crezandu-se „trecut”, Dumnezeu a putut sa-l foloseasca, pentru a narui puterea lui faraon.

Lumea poate sa-i treaca cu vederea dar Dumnezeu ii alege – cei mici, cei slabi, cei uitati, ratatii si nebunii – pentru a-i narui pe cei puternici ai lumii.

Stiu ca acest lucru este adevarat. Ca si copil am crescut suferind respingerea si ridiculizarea, din cauza originii mele mixte indiano-chineze. Ca si adolescent am devenit tinta multor glume din cauza balbaielii si gangavelii mele.

Imi amintesc cum ma rugam Domnului ca adolescent „nu stiu ce pot eu sa-ti dau sau sa fac, dar sunt al Tau trup, suflet si duh”. Nu stiu de cate ori am spus aceasta rugaciune, dar stiu ca Dumnezeu m-a auzit fiindca m-a chemat. Numai Dumnezeu ar fi indraznit sa ma aleaga, balbait si gangavit, sa pastoresc o biserica a Sa care a crescut de atunci la mai mult de 15000 membri azi.

Stiu cine am fost si de unde veneam. Stiu ca nu am facut si nu pot face nimic separat de harul si ungerea Lui, in viata mea.

Atunci cand crezi ca esti slab si mic in comparatie cu ceea ce vezi in lume, atunci Dumnezeu te poate folosi sa faci lucruri mari si minunate pentru El.