marți, 24 februarie 2009

Este ceva prea greu pentru Dumnezeu?

Meditatii zilnice 24.02.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore

Ieremia 32:27 „Iată, Eu Sunt Domnul, Dumnezeul oricărei făpturi. Este ceva de mirat din partea Mea?”( Jeremiah 32:27“Behold, I am the Lord, the God of all flesh. Is there anything too hard for Me?)
Ai o problema in a crede ca un pacatos, in momentul in care Il primeste pe Isus Cristos ca Mantuitor si Domn al sau este mantuit? Cred ca vei spune ca nu.

Atunci lasa-ma sa te inteb „ ce este mai greu pentru Dumnezeu, - cu toate ca stim ca in realitate nimic nu este greu pentru El – sa salveze un suflet de iad sau sa vindece un trup bolnav? Bineinteles ca este mai greu sa salvezi un suflet din iad fiindca Dumnezeu a trebuit sa-Si trimita Fiul la cruce pentru asta.

Deci, daca Dumnezeu ti-a dat deja cel mai mare miracol pe care ai putea sa-l primesti vreodata, adica sa te smulga din ghiarele condamnarii eterne si sa-ti dea viata vesnica, ce inseamna pentru El a te vindeca, a-ti salva casnicia, a-ti intoarce copiii rebeli sau a-ti face sa functioneze afacerea?

De aceea, sa nu crezi ca daca vii la Dumnezeu cu o durere de cap, El va spune „ nici o problema” dar daca vei veni cu cancer, va spune „cancer? Wow, nu-i asa usor, e mai problematic, am nevoie de mai multa putere”.

Nu, poate parea mai dificil pentru noi, dar cu Dumnezeu, nimic nu este prea greu pentru El, fiindca El spune „Iata, Eu sunt Dumnezeul tuturor fiintelor vii, este ceva prea greu pentru Mine?”

Acesta a fost cazul unei membre a bisericii care suferea de cancer ovarian. Dupa ce m-am rugat pentru ea, i-am spus „acest cancer nu este o problema pentru Dumnezeu, crede numai, ca atunci cand Dumnezeu a spus ca nimic nu este greu pentru El, asa este!” In cateva saptamani, ea a revenit cu lacrimi in ochi, marturisind ca s-a dus la doctor si el a declarat-o complet sanatoasa, negasind nici o urma de cancer in ea.

Prietene, daca ai nevoie de un miracol, vei primi un miracol. Dumnezeu ti-a dat deja cel mai mare miracol, viata vesnica, asa ca de ce sa nu-ti dea si celelalte miracole, mai mici?

Niciun comentariu: