luni, 14 aprilie 2008

Ti-ai luat pauza de dragoste azi?

Ioan 15:9 Cum M-a iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi. Ramaneti in dragostea Mea.

La servici este des intalnit sa ai pauza de cafea, pauza de masa, pauza de ceai sau pentru mers la toaleta. De ce sa nu facem la fel si in viata spirituala – sa ne luam un timp pentru pauza de dragoste?

Ce este o pauza de dragoste? Este timpul pe care il iei ca sa te bucuri si sa te hranesti din dragostea pe care o are Isus pentru tine. La orice ora din zi, oriunde te-ai afla, gaseste un loc linistit si hraneste-te cu dragostea Lui Isus. Simplu, aseaza-te jos si vorbeste cu El. Spune-I „Iti multumesc Isuse pentru ca ma iubesti. Nimic nu mi se poate intampla ce tu sa nu cunosti deja. Atunci cand eu nu m-am putut salva, Tu ai murit pentru mine. Ti-ai dat viata pentru mine. Ce altceva nu ai face pentru mine?”

Asemenea pauze de dragoste sunt specificate in Vechiul Testament cand Aaron, Marele Preot si fiii sai mancau pieptul animalului ars ca jertfa pe altar (Levitic7:31). Pieptul animalului vorbeste despre dragostea Lui Isus. Azi, tu esti un preot in fata Lui Dumnezeu (Apocalipsa1:6). Deci petrece-ti timp hranindu-te din dragostea Lui Isus pentru tine si sa te vezi hranit, intarit, sustinut de dragostea Sa. Isus este Marele nostru Preot, azi. Asta inseamna ca hrana Lui este sa ne iubeasca pe noi. El gaseste placerea in a ne iubi si in acelasi timp se hraneste din dragostea Sa pentru noi.

Dar sa nu uitam ca pieptul era prajit in foc (Levitic7:5), ceea ce vorbeste despre judecata Lui Dumnezeu asupra Lui Isus atunci cand atarna pe cruce pentru ca El purta pacatele noastre. Deci, in timp ce te hranesti din dragostea Lui Isus pentru tine, sa-L vezi iubindu-te la cruce! Atunci cand lucrurile in jurul tau nu merg prea bine, nu-i permite diavolului sa-ti spuna „Daca Dumnezeu te iubeste, cum pot sa ti se intample astfel de lucruri?” Prietene, interpreteaza dragostea Lui Dumnezeu pentru tine in lumina crucii nu a circumstantelor actuale!

Prietene, in timpul zilei, atunci cand iti este greu la lucru, cand afacerea merge prost, cand apar probleme sau esti descurajat, opreste totul si ia o pauza de dragoste cu Isus. Lasa-L pe Isus sa te iubeasca. Permite-ti sa te bucuri de dragostea Lui. Aseaza-te la pieptul Lui, odihneste-te in El si hraneste-te din dragostea Lui pentru tine!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!

disa spunea...

Te-am urmarit pe multe site-uri. Ma bucur ca ai si blog, unde voi fi si eu prezenta de acum inainte.