duminică, 16 noiembrie 2008

Cristos este comoara in tine

2 Corinteni 4:7
Dar comoara aceasta o avem in niste vase de lut pentru ca aceasta putere nemaipomenita sa fie a lui Dumnezeu si nu de la noi.

Cuvantul lui Dumnezeu spune 'Dar comoara aceasta o avem in niste vase de lut…' Cine este vasul de lut? Tu! Cine este comoara? Cristos!

Multmumim lui Dumnezeu ca aceasta comoara este in vase de lut. Cristos este comoara in tine. Asa ca nu te enerva cand iti dai seama ca esti doar lut. Tu vei fi intotdeauna lut dar tine minte: Cristos este comoara in tine.

Asa ca data viitoare cand iti pierzi calmul si devii nervos pe sotie sau sot, sau copii, tine minte Cristos este rabdarea in tine. Cand ma simt fara rabdare nu spun 'Doamne da-mi rabdare. Si Doamne da-mi-o acuma!' Nu, ma uit la Isus si spun 'Doamne iti multumesc ca Tu esti rabdarea mea.'

Cand am fost mai tanar si cand m-am casatorit am avut un temperament mai rau. Am incercat tot felul de tehnici sa mi-l stapanesc dar nu am ajuns departe pana nu i-am spus lui Dumnezeu 'Doamne, sunt asa de frustrat incercand sa ma stapanesc. Ma dau batut! Eu nu pot. Tu poti. Eu ma odihnesc si depind de tine.' Nu dupa mult timp sotia a spus 'Stii, te-ai schimbat foarte mult in domeniul asta.'

M-am gandit la ce mi-a spus si mi-am dat seama ca nici nu am fost constient de schimbarea din mine. Pentru mine, asta e o mare slava lui Dumnezeu cand membrii familiei vad rabdarea lui Cristos manifestata printr-o persona fara rabdare, Dumnezeu primeste slava cand Cristos, comoara in el sau in ea, straluceste.

Dragul meu, poate ca esti frustrat de faptul ca fumezi sau bei sau iei droguri. Poate ca esti exasperat cu privire la sentimentele de jelozie, neincredere, amaraciune, depresie si infrangere. Nu te condamna pentru ca esti lut. Nu incerca sa scapi de lut pentru ca nu ai cum.

Doar realizeaza ca il ai pe Cristos, comoara in tine. Cu cat vezi mai mult aceasta comoara, cu atat stralucirea Lui iese mai mult din tine. Si in mijlocul faptului ca esti lut, Dumnezeu primeste toata slava – si tu esti trasformat din slava in slava! (2 Cor 3:18)

Niciun comentariu: