duminică, 2 noiembrie 2008

Rugaţi-vă prin Duhul Sfânt

Iuda 1:20 Dar voi, prea iubiţilor, zidiţi-vă sufleteşte pe credinţa voastră preasfântă, rugaţi-vă prin Duhul Sfânt,

Când fiica mea Jessica era micuţă, s-a trezit într-o noapte plângând. Nu era bolnavă dar nu s-a oprit din plâns cu toate că mama ei şi cu mine încercam să o liniştim. Nu ştiam ce să fac. Am mers în cealaltă cameră, m-am aşezat pe podea strigând „Duh Sfânt, Tu ştii ce se întâmplă cu copilul meu, ştii mai bine decât mine ce are nevoie, aşa că strig către Tine!” Am început să mă rog în limbi iar ea a încetat imediat să mai plângă.

Acum, aş dori ca aceste rezultate instantanee să fie regulă, dar nu sunt. Altă dată am avut o durere acută la baza gâtului, spre umeri. M-am rugat pentru vindecare dar durerea a presistat destul timp. Devenisem îngrijorat. Într-o noapre am îngenunchiat în camera mea şi m-am rugat „Duh Sfânt, Tu ştii situaţia, eu nu ştiu ce se întâmplă, dar Te rog să înalţi o rugăciune perfectă, pentru rezolvarea problemei”. Am început să mă rog în limbi. Nu ştiu cât timp m-am rugat, probabil vre-o oră, până am simţit că povara îmi este luată. Într-un final am adormit, încă având acele dureri, dar când m-am trezit, durerea dispăruse.

Atunci când te confrunţi cu o criză, poţi spune Duhului Sfânt „nu ştiu cum să mă rog pentru această problemă, am făcut tot ceea ce am ştiut, dar se pare că nu obţin rezolvarea, ajută-mă să mă rog, Duh Sfânt!”

Şi pe măsură ce te vei ruga în Duh, vei simţi ca şi cum o rugăciune se înalţă din tine. Contopeşte-te cu ea până vei simţi eliberarea. Vei simţi cum povara îţi este luată, vei simţi pace şi gustul biruinţei înăuntrul tău. Duhul Sfânt te asigură că totul va fi bine sau te va îndrepta spre a face ceva. Apoi vei descoperi că ceea ce te oprea de la a primi rezolvarea, a fost înlăturat şi în locul lui vei găsi răspunsul de care ai nevoie!

Niciun comentariu: