marți, 18 noiembrie 2008

Rugăciuni nelimitate

1 Corinteni 14:14 Fiindcă, dacă mă rog în altă limbă, duhul meu se roagă, dar mintea mea este fără rod.

Dumnezeu ne-a dăruit un puternic dar al rugăciunii – rugăciunea în limbi, care nu este limitată de timp sau distanţe. Când te rogi în limbi, e posibil că te rogi pentru viitorul tău sau pentru cei dragi de dincolo de mare. Această rugăciune nu este limitată de ceea ce ce şti sau nu şti în mintea ta.

Atunci când te rogi în limbi, nu vei şti ceea ce te rogi, decât dacă Dumnezeu îţi va spune. Asta pentru că atungi când te rogi în Duh, înţelegerea ta este fără rod, mintea nu participă.

„Dar pastor Prince, eu trebuie să ştiu ce mă rog!”

Câteodată este mai bine să nu stii ce te rogi. În 1993, am avut o perioadă de lungi rugăciuni în Duh. Dacă aş fi ştiut atunci pentru ce mă rugam, probabil că m-aş fi speriat.

De exemplu, mi-ar fi fost frică dacă aş fi ştiut că Duhul se ruga „Dumnezeule Tată, în anul 2002, unge pe Joseph Prince ca să predice şase mesaje fiecare săptămână la mai mult de 10.000 de oameni”. Asta s-a întâmplat deja, dar la vremea aceea, un singur serviciu era suficient ca să mă obosească.

Aşa că Îi mulţumesc Lui Dumnezeu că nu ştiu ce mă rog atunci când mă rog în limbi. Pur şi simplu mă încred în bunătatea Lui şi mă rog în limbi pentru tot ceea ce El a plănuit pentru mine ca să se întâmple în timpul perfect hotărât de El.

Prietene, nu te opri de a te ruga în limbi, numai pentru că nu şti ceea ce te rogi. Poate te rogi pentru siguranţa cuiva drag care trece printr-o situaţie tragică. Mai ales atunci când simţi o nevoie acută să te rogi pentru că vezi pericol, roagă-te! Roagă-te până simţi că povara a fost ridicată. Duhul Sfânt va şti exact ceea ce se petrece, cine este în pericol şi cum să se roage pentru eliberare (Romani 8:27)

Ai putea spune „dar pot să mă rog în română!”. Poţi, dar rugăciunile tale vor fi foarte limitate căci nu vei şti ce să te rogi. Este mai bine să te rogi în limbi căci Duhul ştie toate lucrurile. Tu nu aparţii lumii în care toate lucrurile sunt limitate. Aparţii Lui Dumnezeu care este nelimitat. Deci, roagă-te în limbi şi vei vedea mari lucruri întâmplându-se pentru tine şi prin tine!

Niciun comentariu: