joi, 20 august 2009

Priveste ce face Isus

Meditatii zilnice 20.08.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Luk 1:37 Căci niciun cuvînt dela Dumnezeu nu este lipsit de putere.

Poate ca ai auzit de la prieteni sau ai citit in carti crestine, populara intrebare „ce ar fi facut Isus?”. Este o intrebare pe care crestinii au fost invatati sa si-o puna atunci cand se confrunta cu o probleme.

Dar atunci cand te intrebi „ce ar fi facut Isus?”, in orice situatie, raspunsul este in functie de interpretarea si teologia proprie. De exemplu, daca esti dintr-o biserica ce nu crede ca Isus mai vindeca si azi, ai putea gandi ca aceste este modul in care Isus s-ar ruga pentru bolnavi „O Tata, da-i rabdare sa-si poata purta suferinta!” si astfel sa te rogi pentru o persoana bolnava. Asa ca atunci cand incerci sa gandesti, ce ar fi facut Isus, practic te intorci la propria fire.

Poate ca ar trebui „Priveste ce face Isus!”. Atunci cand predic, privesc la ceea ce Isus ma calauzeste sa fac. Daca El ma indeamna sa fac sau sa spun ceva, spun sau fac. Stiu ca nu sunt la amvon pentru a-l arata pe Pastor Prince sau firea sa ci pentru a-L marturisi pe Cristos, pentru care nimic nu este imposibil.

Intr-unul din serviciile de duminica, calauzit de Domnul, am impartasit cu congregatia ca Domnul voia sa restitue niste lucruri pierdute. In urmatoarea saptamana o membra a bisericii a scris „Sambata trecuta, Pastor Prince, ai mentionat ca Domnul ne va ajuta sa recuperam unele lucruri pierdute. Stiu ca acest cuvant a fost pentru mine caci bratara mea cu diamante si inelul imi lipsesc de cateva saptamani. Laudat fie Domnul, cand m-am intors acasa in acea zi, camerista mea mi-a pus in palma obiectele pierdute pe care le-a gasit la 10.30 pe cand eram la inchinare in biserica.”

Cu o alta ocazie, m-am rugat pentru o femeie care era tintuita intr-un scaun cu rotile, cand L-am simtit pe Domnul cum imi spunea sa o trag din scaunul cu rotile. Am fost bucuros ca am facut-o fara sa apuc sa ma gandesc la ce fac si inainte de a realiza ce fac, ea deja statea in picioare in fata mea fara nici un ajutor. Daca as fi avut timp sa gandesc ce fac, spunandu-mi „Doamne, ce fac eu acum?” gandirea mea ar fi obstructionat supunerea fata de indemnul Domnului.

Asa ca atunci cand esti calauzit sa vorbesti cuiva, priveste la ceea ce face Isus. Atunci cand te rogi pentru copilul tau, priveste ce face Isus. Cand marturisesti Cuvantul Lui Dumnezeu asupra unei situatii, priveste la ce face Isus. Priveste la Isus, caci cu El, nimic nu e imposibil!

Niciun comentariu: