marți, 8 iulie 2008

Eu sunt CEL CE SUNT

Exo 3:14 Dumnezeu a zis lui Moise: „Eu sînt Cel ce sînt.”

Oricare ar fi provocarea ta azi, fie ca e fizica, emotionala, financiara sau familiala, Marele EU SUNT iti declara „Eu sunt pentru tine ceea ce tu ai nevoie ca Eu sa-ti fiu”.

Ai nevoie de vindecare? El spune „Eu sunt Dumnezeul tau care te vindeca” (Exod15:26). Si pe masura ce Ma crezi, vei vedea vindecarea ta manifestandu-se, 30%, 60% si 100%.

Bajbai in intuneric nestiind ce sa faci? El spune „Eu sunt Lumina lumii (Ioan8:12), atunci cand umbli in Mine, nu vei umbla in intuneric ci vei avea lumina vietii.

Cauti o cale de iesire dintr-o situatie rea? El spune „Eu sunt Cel care te elibereaza, Ma voi cobori, voi intinde mana si te voi scoate din apele cele mari (Psalmul18:2,16).

Te intrebi daca viata inseamna mai mult decat a supravietui de pe o zi pe alta? El spune „ Eu sunt invierea si viata”(Ioan11:25 Am venit sa-ti dau Viata si acolo unde este Viata nu poate fi moarte. Vei avea viata si o vei avea din belsug. (Ioan10:10)”

Esti temator de ceea ce va veni in viata ta? El spune „Eu sunt Pastorul cel bun (Ioan10:11) care te conduce in locuri linistite, pasuni verzi si ape de odihna, nu vei duce lipsa de nimic (Psalmul23:1-3).

Esti confuz din pricina opiniilor si rapoartelor omenesti? El spune „Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul (Revelatia1:11), Eu am cuvantul final in viata ta. Doctorii, expertii, nu au cuvantul final. Eu am primul si ultimul cuvant in situatia ta”.

Prietene, nu fii temator in problemele prin care treci. Marele EU SUNT iti declara „nu te teme caci Eu sunt pentru tine ceea ce tu ai nevoie ca Eu sa-ti fiu!”

3 comentarii:

elena spunea...

Desi stiam lucrul asta, intr-un fel m-ai ajutat prin aceasta meditatie sa gasesc un raspuns la intrebarea unui tanar care Il cauta pe Dumnezeu. Multumesc si o sa-i trimit mesajul tau, sper sa-i fie de folos.

Rely Tarniceri spunea...

Ma bucur sa fie de folos. Adevarul Domnului atunci cand il marturisim, Duhul marturiseste impreuna cu noi, confirmand.
Mai am astfel de articole pe:
http://ro.netlog.com/Rely_Tarniceri/blog
si
http://ro.netlog.com/clan/Crestini
Fii binecuvantata.

elena spunea...

stiu, iubito, le primesc zilnic. pune linkurile pe blog, nu-mi scapa!
fa-ti o rubrica ma mai gasesti la... din aspect(pe acolo pe la setari)
:)