marți, 9 septembrie 2008

Ce spui tu despre situatia ta?

Psa 91:2 ... „El este locul meu de scăpare, şi cetăţuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!”

Atunci cand s-a starnit furtuna in timp ce Isus si ucenicii erau pe mare, El nu a spus ucenicilor „furtuna este aici pentru a ne invata curajul” ci a spus cu autoritatea pe care o avea asupra furtunii „Taci, inceteaza!” si s-a facut o liniste mare.

Atunci cand a intalnit-o pe vaduva lui Nain a carui singur fiu murise, iar cu alta ocazie, pe cele doua surori ale lui Lazar care murise, El nu le-a spus „Dumnezeu a vrut sa-l ia acasa” ci a vorbit mortului spunand „tinere, iti spun, ridica-te”. Si stand in fata mormantului lui Lazar a spus „Lazare, iesi afara!” si ambii au revenit la viata.

Ce spui tu despre situatia ta?

Cand simti durere in trupul tau, nu spune despre Domnul „Dumnezeu ma vra bolnav pentru a ma invatasa ma incred mai mult in El” ci spune „Doamne Isuse, Iti multumesc , prin ranile Tale sunt vindecat!”

Atunci cand te confrunti cu o nevoie, nu spune „Dumnezeu ma vrea sarac ca sa fiu umil” ci spune „Domnul este pastorul meu, nu voi duce lipsa de nimic”

Daca ai la lucru un sef care te intimideaza, nu spune „Domnul este rabdarea mea, voi suporta” ci spune „Domnul este ajutorul meu, nu ma tem de nimic, ce-mi pot face oamenii?”

Traim in zilele din urma, cand sunt atacuri teroriste si virusi letali iar lumea este inspaimantata. Dar noi nu vom pronunta cuvinte negative si nu ne vom teme asemeni celor din lume, ci vom pronunta Cuvantul Lui Dumnezeu si vom domni asupra acestor lucruri. Asemeni psalmistului, vom spune despre Domnul „El este locul meu de scăpare, şi cetăţuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!”

Asa ca afla ce spune Cuvantul Lui Dumnezeu despre situatia ta, crede si declara-l. S fiindca Cuvantul Lui Dumnezeu nu se intoarce inapoi fara roada, vei vedea ca ceea ce crezi si marturisesti se va intampla.

Niciun comentariu: