vineri, 12 septembrie 2008

Nu se va apropia de tine!

Psalm 91:7
O mie sa cada alaturi de tine si zecii mii la dreapta ta dar de tine nu se va apropia.

Doctorul sau agentul de asigurari te-ar putea intreba 'Ai in familie cancer?' Daca spui 'da' iti vor spune ca si tu probabil vei avea o forma de cancer.

Daca nu il ai pe Dumnezeu, vei fi de probabil de acoord cu ei si vei incepe sa te ingrijorezi cu privire la sanatatea ta. Dar tu il ai pe Dumnezeu! De fapt, Cuvantul Sau iti spune 'O mie sa cada alaturi de tine si zecii mii la dreapta ta dar de tine nu se va apropia'. Asadar, chiar daca ai pe cineva in familia care are sau a murit de cancer, poti avea increderea ca nu se va apropia de tine!

Mama mea a avut aceasta atitudine. Dupa un control medical amanuntit, doctorul a fost suprins si i-a spus ca ea nu are probleme de tensiune sau cu inima, desi tatal ei si familia lui toti au suferit de aceste boli. Mama mea declarase ca nici o boala letala din familie nu se va apropia de ea.

Laudat sa fie Domnul pentru increderea mamei mele in Cuvantul lui Dumnezeu pentru ca eu sunt generatia dupa ea. De fapt, dupa ce mi-a spus de rezultatele testelor controlului, mi-am deschis biblia la intamplare si am citit despre Rahab, prostituata care prin credinta…'nu a pierit impreuna cu cei care au fost razvratiti' (Evrei 11:31)

Dragule, Dumnezeu vrea sa stii ca desi esti in lumea aceasta, nu apartii lumii aceasteia. Tu apartii Lui. Nu trebuie sa fii prins in situatii ingrozitoare impreuna cu cei din lumea aceasta. Pentru ca Dumnezeu este de partea ta 'El te va scapa de latul vanatorului si de ciuma ucigatoare' (Psalm 91:3)

Chiar si cand e vorba de boli genetice, poti sa declari 'Aceasta bola se opreste aici!' pentru ca Il ai pe Dumnezeu si Cuvantul Sau. Si cand te increzi in Dumnezeu si in Cuvantul Sau, vei vedea promisiunile Lui in viata ta – 'O mie sa cada alaturi de tine si zecii mii la dreapta ta dar de tine nu se va apropia.'

Niciun comentariu: