miercuri, 3 septembrie 2008

Iertare totala si completa

Eph 1:7 În El avem răscumpărarea, prin sîngele Lui, iertarea păcatelor, după bogăţiile harului Său

Unii crestini spun „am fost invatat ca numai pacatele mele trecute – din ziua cand m-am nascut si pana in ziua in care am devenit crestin – mi-au fost iertate, iar pacatele mele viitoare nu sunt iertate pana cand nu le marturisesc si nu caut iertare”.

Prietene, cand Isus a murit pe cruce, cate din pacatele tale erau in viitor? Daca nu ai mai mult de 2000 de ani, toate pacatele tale erau viitor pe vremea aceea. Isus le-a luat pe toate asupra Lui, le-a rastignit pe crucesi a declarat „s-a sfarsit!”. Asa ca daca nu esti iertat de toate, nu esti iertat deloc.

„Inseamna ca Isus a murit si pentru pacatul ce l-am comis chiar acum?”
„Da”
„Si pentru cele pe care le voi mai comite?”
„Da, de aceea a spus S-A ISPRAVIT!”

Dar multi dintre noi nu suntem consecvanti in ceea ce credem. O parte din noi spune „Dumnezeu m-a iertat de toate pacatele mele” dar cealalta parte spune „DA, dar tot trebuie sa le marturisesc pentru a fi iertat”. Ti se intampla astfel?

Prietene, tu nu esti iertat datorita lucrarii tale de a marturisi pacatul, marturisirea ta nu poate spala pacatul. Tu esti iertat datorita sangelui Lui Cristos varsat pentru tine. Numai sangele Lui te curateste.

Nu poti crede ca ai fost iertat de pacatele tale trecute, prezente si viitoare si sa crezi in acelasi timp ca mai este si pentru tine ceva de facut pentru ca iertatrea ta sa fie completa. Daca tu crezi astfel, atunci iertarea devine si lucrarea ta, nu numai a Lui Isus.

Atunci, mai exista aceasta „marturisire a pacatelor?” Prietene, daca ai pacatuit, totdeauna poti sa Ii spui Lui Dumnezeu ceea ce simti, fara sa te simti condamnat fiindcadeja STII ca AI FOST DEJA IERTAT si ca Isus a fost condamnat in locul tau. Dar nu-ti marturisesti pacatul Lui Dumnezeu pentru a fi iertat. Ai deja iertarea totala si completa prin sangele Lui Isus !

Niciun comentariu: