duminică, 21 decembrie 2008

Fixeaza-ti ochii pe Cuvantul stabil si sigur al lui Dumnezeu

1.
Filipeni 4:19
Si Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre, dupa bogatia Sa, in slava, in Isus Hristos.

'Acest razboi va afecta economia mondiala'

'Somajul este la nivelul cel mai ridicat'

Oamenii se simt neajutorati cand sistemele lumii urca si coboara. Dar Dumnezeu nu vrea sa te simti neajutorat pentru ca tu nu esti din lume. (Ioan 17:16) Tu esti din Dumnezeu si deci nu trebuie sa depinzi de sistemele acestei lumi. Oricare ar fi situatia acestei lumi, nu te teme pentru ca ' Dumnezeul meu ingrijeste de toate trebuintele voastre, dupa bogatia Sa, in slava, in Isus Hristos.'

Observi ca Filipeni 4:19 spune ca 'Dumnezeu sa ingrijeasca de toate nevoile tale'. Nu spune ca Dumnezeu va ingriji de cateva din nevoile tale. Mai spune de asemenea ca Dumnezeu va face aceasta 'dupa bogatia Sa'. Nu din bogatia Sa. Daca un milionar iti da 100 de dolari, iti da din bogatia lui. Aceasta suma este doar o portie mica din bogatiile lui. Dar daca iti da dupa bogatia lui, inseamna ca iti pregateste milioane.

Versetul mai spune ca Dumnezeu face aceasta 'dupa bogatia Sa in slava'. Nu este dupa bogatia companiei tale sau dupa cum merge economia. Nu, este dupa bogatia Sa in slava!

Deci cum te poti opri din a te simti neajutorat in timpuri nesigure si instabile? In acelasi fel in care am reusit si eu sa nu am rau de mare cand am fost la bordul unui vas militar pentru prima data in cadrul serviciului militar. Un ofeiter m-a sfatuit 'Nu te uita la valurile din jurul tau. Uita-te in orizont departe. Uita-te la linia stabila si te vei simti mai bine'. Cand mi-am fixat ochii pe linia stabila si sigura, desi vasul se misca pe marea tulburata, nu mi-a mai fost rau.

Prietene, nu te uita la circumstante sau la lucrurile rele care se intampla in lume pentru ca ti se va face 'rau-de-lume'. Dimpotriva, uita-te la Cuvantul sigur si etern al lui Dumnezeu. Inim ata va deveni stabila si vei vedea cum Dumnezeu se va ingriji de toate nevoile tale dupa bogatia Sa in slava, in Cristos Isus!

Niciun comentariu: