marți, 16 decembrie 2008

Îl cunoşti pe Isus, Cel din Biblie?

1.
Ioan 14:7 Dacă m-aţi fi cunoscut pe Mine, aţi fi cunoscut şi pe Tatăl Meu. Şi de acum încolo Îl veţi cunoaşte; şi L-aţi şi văzut.”

Cineva mi-a spus cândva că, dacă tu ceri ceva Lui Dumnezeu, asta nu înseamnă că El îţi va şi da acel lucru. Citând 1Ioan5:14-15, el mi-a spus că trebuie întâi ca cererea noastră să fie conform voii Lui, pentru ca El să audă şi să ne dea ceea ce cerem.

Bineânţeles că noi nu cerem lucruri care să fie împotriva voii Sale sau a Cuvântului Său. Dar ceea ce sugerează această declaraţie, este faptul că de multe ori noi nu ştim care este voia Lui Dumnezeu pentru noi – ce va fi, va fi. Dar nu a spus Isus (Ioan 14:9) „Cine M-a văzut pe Mine, a văzut pe Tatăl”? Aceasta înseamnă că dacă vrei să ştii care este voia, gândul, inima şi atitudinea Lui Dumnezeu faţă de tine şi familia ta, trebuie doar să priveşti la Isus, descris în Evanghelii.

Deci, dacă copilul tău este bolnav, este voia Lui Dumnezeu ca să-l vindece? Păi priveşte la Isus şi observă care a fost atitudinea Sa faţă de copiii bolnavi – femeia cananită a cărei fiică era posedată de demoni (Marcu7:24-30), fiica lui Iair care era moartă (Marcu5:22-24, 35-43) şi femeia văduvă din Nain, care-şi ducea la groapă singurul fiu (Luca7:12-15) Isus a alungat demonii, a înviat morţii şi a vindecat toţi bolnavii.

Prietene, nu spune „nu putem şti niciodată voia Lui Dumnezeu, câteodată vindecă şi altădată, nu. El ne dă bunăstare uneori dar la fel de bine poate să o şi ia înapoi.” Isus Cel din Biblie, nu a îmbolnăvit niciodată pe nimeni. Nu a sărăcit niciodată pe nimeni. El a făcut puţinul să devină mult şi să şi rămână douăsprezece coşuri de resturi (Matei14:20). El a dat o pescuire care a rupt plasele pescarilor şi mai să le scufunde bărcile (Luca5:6-7).

Isus Cel din Biblie este mereu vindecând, hrănind, eliberând, înstărind şi iubind. Acest Isus este acelaşi „ieri, azi şi mâine şi pentru totdeauna” (Evrei13-8) şi El îţi spune ţie astăzi „Dacă m-aţi fi cunoscut pe Mine, aţi fi cunoscut şi pe Tatăl Meu. Şi de acum încolo Îl veţi cunoaşte; şi L-aţi şi văzut.” Poţi cunoaşte voia Lui Dumnezeu pentru tine, poţi vedea ceea ce va face pentru tine atunci când Îl cunoşti pe Isus Cel din Biblie şi ceea ce El a făcut!

2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Nu sint sigura daca ma adresez personei care a fost bolnava si am auzit vesti ca se simte mai bine. Ne-am gindit la tine citind si ti-am dorit insanatosire grabnica. Eu cred ca ti-am furat vreo doua poeme...si le-am pus pe blogul meu...

Acum te rog sa ma ierti ca le-am luat si te invit la un concurs de colinzi. Dumnezeu sa iti dea tot ce ai nevoie si chiar si pe deasupra ...Merry Christmas!!!

Rely Tarniceri spunea...

Scumpa mea, iti multumesc pentru grija. Dar, spre fericirea mea, prin harul Domnului, nu am fost bolnavasi tot prin harul Lui, nici nu voi fi, fiindca El este sanatatea mea.
Cat despre poezii, bucura-te de ele, nu le consider "furate", daca a fost mentionat autorul.Le-am postat pentru a fi citite, folosite, pentru a aduce bucurie sau alinare. Ma bucur ca le-ai citit si ti-au placut.
Iti multumesc pentru frumoasele cuvinte si iti doresc cat mai multe impliniri si bucurii alaturi de cei dragi si fie ca aceste sarbatori sa-ti aduca noi valente in viata care sa te incante, prin harul Domnului.
Sper sa mai comunicam, fiindca mi-a facut o deosebita placere.
Sarbatori fericite.