luni, 16 noiembrie 2009

Cristos este Comoara din tine

Meditatii zilnice 16.11.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



2Co 4:7 Comoara aceasta o purtăm în nişte vase de lut, pentruca această putere nemai pomenită să fie dela Dumnezeu şi nu dela noi.

Cuvantul Lui Dumnezeu spune „Comoara aceasta o purtăm în nişte vase de lut”. Cine este vasul de lut? Tu. Cine este comoara? Cristos.

Multumesc Lui Dumnezeu ca aceasta comoara este in vase de lut. Cristos, comoara este in tine asa ca nu mai fi frustrat cand iti vezi „pamantescul”. Vei fi mereu pamantesc, atata vreme cat esti in acest trup, dar aminteste-ti ca Isus comoara, este in tine.

Asa ca data viitoare cand iti iesi din fire si esti nerabdator cu sotia sau copii, aminteste-ti ca Isus este rabdare in tine. Cand te simti fara rabdare nu spune „Doamne Isuse, da-mi rabdare, am nevoie de ea acum!” ci priveste la Isus si spune „Doamne Isuse, Iti multumesc ca Tu esti rabdarea mea”.

In zilele tineretii mele si cand eram proaspat casatorit, aveam un temperament nestapanit. Am incercat tot felul de tehnici de terapie ale maniei dar niciodata nu am ajuns prea departe in controlul maniei pana nu I-am spus Lui Dumnezeu „Doamne, sunt atat de frustrat in incercarea mea de a-mi controla mania, renunt, eu nu o pot face dar Tu poti. Ma odihnesc si contez pe Tine”. Nu mult dupa aceea sotia mea a comentat „Stii, te-ai schimbat in ceea ce priveste temperamentul tau!”

M-am gandit la ceea ce a spus si mi-am dat seama ca nici macar nu eram constient de schimbarea petrecuta. Acest lucru, pentru mine, a fost o mai mare glorificare a Lui Dumnezeu pentru ca atunci cand membrii familiei pot observa rabdarea Lui Cristos manifestandu-se intr-o persoana atat de temperamentala, Dumnezeu primeste toata gloria in timp ce Cristos, comoara din acea persoana, straluceste cu putere.

Prietene, poate ca esti frustrat din pricina fumatului sau a bautului sau a dependentei de droguri. Poti fi exasperat de sentimentele de gelozie, neincredere, amaraciune, depresie sau infrangere. Nu te condamna fiindca esti pamantesc.

Doar sa fii constient ca Il ai pe Cristos, comoara din tine. Cu cat vezi mai mult comoara cu atat mai mult lumina Lui straluceste in tine cu putere. Si in mijlocul firii tale pamantesti, Dumnezeu primeste gloria iar tu esti transformat din slava in slava (2Corinteni3:18)

Niciun comentariu: