vineri, 24 octombrie 2008

Dumnezeu a fost deja in viitorul tau

Isaia 54:2
Largeste locul cortului tau; si intinde invelitoarele locuintei tale: nu te opri! Lungeste-ti funiile, si intareste-ti tarusii!

Domnul a spus bisericii noastre la sfarsitul anului 2004 'Eu, Dumnezeul tau, am mers inaintea ta si am fost deja in viitorul tau. Eu l-am vazut. Si il declar bun.' Eu cred ca acest cuvant nu este doar pentru biserica noastra, ci pentru fiercare membru al trupului lui Cristos.

Iti pot spune ca atunci cand Dumnezeu iti declara viitorul bun, va fi bun! Va fi plin cu multe zile minunate! (1 Petru 3:10). Desi se poate sa vina o zi rea, sa stii ca este doar o zi rea in care Dumnezeu te va face sa stai in picioare. (Efeseni 6:13). Conform cuvantului lui Dumnezeu, vei avea mult mai multe zile bune decat rele!

Ce faci cand Dumnezeu iti spune ca vei avea un viitor plin de binecuvantarile Sale ? Te pregatesti pentru asta. In alte cuvinte, inainte ca binecuvantarile sa vina, inainte de a veni belsugul, El vrea sa iti largesti cortul si sa intinzi invelitoarele locuintei tale!

De exemplu, daca te increzi in Dumnezeu sa iti dea un copil, incepe sa citesti carti despre bebelusi si incepe sa pregatesti camera copilului. De fapt, pregateste-te sa ai mai mult de un copil. Incepe sa cauti un loc mai mare pentru familia ta pentru ca Dumnezeu spune 'nu te opri, lungeste-ti funiile, si intareste-ti tarusii.' Pregatese-te pentru largire.

Prietene, Dumnezeu vrea sa fii pregatit, si asteapta asa favoarea si belsug in zilele ce iti stau in fata incat ' te vei intinde la dreapta si la stanga, samanta ta va cotropi neamurile, si va locui cetatile pustii.' (Isaia 54:3)

Astazi, sa stii ca stai pe pamant cu favoare pentru ca Dumnezeu ti-a declarat viitorul bun. Asteapta lucruri bune sa ti se intample. Asteapta sa vezi favoarea lui Dumnezeu peste tine si familia ta. Asteapta binecuvantarile si belsugul Domnului. Asteapta zile bune sa apara in viata ta!

Niciun comentariu: