marți, 21 octombrie 2008

Pazeste-ti inima mai mult decat orice

Ioan 14:27
Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante.

Seara inainte de moartea Lui, Isus a dat pacea Sa ucenicilor Sai – ' Va las pacea, va dau pacea Mea…' Aceasta pace nu este doar pentru ucenicii Sai, ci si pentru noi. Astazi, noi avem pacea Sa.

In momentul in care crezi in Isus Cristos, Printul Pacii vine sa locuiasca in tine. Si cand Printul Pacii locuieste in tine, orice binecuvantare de care ai nevoie vreodata cu privire la sanatatea si stabilitatea ta este deja in tine.

'Pastore, daca este adevarat, de ce inca mai am probleme financiare, de sanatate, de familie sau in relatiile mele?'

Raspunsul este o inima tulburata. De aceea dupa ce a spus Isus ' Va las pacea, va dau pacea Mea…' a mai spus '…Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante'

O inima tulburata si plina de frica actioneaza ca degetele care sugruma un furtun de apa. Apa de la robinet curge prin furtun, dar de la capatul celalat de furtun iese foarte putin sau chiar deloc. Robinetul de binecuvantari a lui Dumnezeu catre tine, intotdeauna prezent, este ca o apa care curge libera de la robinet. Dar nu vezi binecuvantarile cand ii permiti inimii sa fie prinsa de ingrijorari si frica.

Deci cand ai ganduri de frica sau griji, aduti aminte de cuvintele lui Isus: 'Sa nu ti se tulbure inima nici sa nu ti se inspaimante.' Chiar si cand toate par sa se inrautateasca, spune 'Doamne, refuz sa ma ingrijorez de aceste lucruri. In mijlocul acestora, vad lucrarea termina a lui Cristos. El a spus 'S-a terminat!' Deci, datoriile mele s-au terminat. Copiulul meu este vindecat. Casa mea este vanduta. Nu voi lasa ca inima sa mi se ingrijoreza de aceste lucruri.'

Dragul meu, eu nu pot sa fac asta pentru tine. Familia si prietenii nu pot sa faca asta pentru tine. Doar tu poti sa nu lasi sa ti se tulbure inima. Deci pazeaste-ti inima de a fi ingrijorata. Nu trebuie sa iti pazesti cariera, reputatia, copii sau sanatatea. Cand iti pazesti inima, Dumnezeu va pazi restul pentru tine!

Niciun comentariu: