vineri, 3 octombrie 2008

Lumina Lumii expune perfecţiunea ta

Ioan 8:12
Isus le-a vorbit din nou şi le-a zis: „Eu sunt Lumina Lumii; cine Mă urmează pe Mine, nu va umbla în întuneric ci va avea lumina vieţii.”

Ca şi adolescent, am auzit pastori spunând „Isus este lumina lumii, aşa că nici măcar să nu gândeşti că ai putea face ceva pe ascuns. Lumina Lui va scoate la iveală toate lucrurile rele pe care le-ai făcut.” Aşa că îmi era frică să vin în apropierea Lui Dumnezeu, temându-mă că lumina Lui glorioasă îmi va desvălui păcatele, slăbiciunile, ruşinea.

Dar acesta este lucrul pe care Lumina lumii îl face? Nu, adevărul îl găsim în contextul versetului. Isus a declarat că El era Lumina lumii, imediat după ce spusese femeii adultere „femeie, unde sunt pârâşii tăi? nimeni nu te-a condamnat?”

Când ea a răspuns „nimeni, Doamne”, El i-a spus „nici Eu nu te condamn, du-te şi nu mai păcătui”. Apoi Biblia ne spune că „Isus le-a vorbit din nou, spunându-le: Eu sunt Lumina lumii...” (Ioan 8:10-12)

Ce minunat este să ştii că atunci când Isus a spus „Eu sunt Lumina lumii...”, lumina Lui nu era acolo pentru a scoate la iveală păcatele femeii, căci numai ce i-a spus „nici Eu nu te condamn”.

Acest lucru ne spune că nu trebuie să fim temători atunci când suntem în prezenţa Lui Dumnezeu. El nu este acolo aşteptând ca să ne pedepsească pentru greşelile şi eşecurile noastre. Lumina Lui nu este pentru a ne expune păcatele şi ruşinea sau ca să ne condamne. Nu, ci Lumina Sa glorioasă ne arată cât de perfect a şters sângele Lui, păcatele noastre. De aceea a putut spune femeii că nici El nu o condamnă, pentru că urma să steargă şi păcatele ei, împreună cu ale noastre, la cruce.

Preaiubiţilor, Lumina Lui Isus, descoperă adevărul că păcatele noastre au fost îndepărtate în totalitate. Scoate în evidenţă cât de perfecţi şi fără pată suntem, datorită lucrării terminate a Lui Cristos, la cruce. Atunci când şti acest lucru, poţi intra plin de îndrăzneală, în prezenţa Lui Dumnezeu, cunoscând că ai lumina vieţii, care îţi dă har şi nădejde.

Niciun comentariu: