duminică, 19 octombrie 2008

Tu esti preaiubitul Lui Dumnezeu

Efeseni 1:6 spre lauda slavei harului Sau pe care ni l-a dat in Prea Iubitul Lui.

La raul Iordan, Isus L-a auzit pe Tatal Sau spunand „Tu esti Fiul Meu Preaiubit in care Eu imi gasesc placerea!” (Luca 3:22) Mai tarziu, in pustie, Isus l-a auzit pe diavol spunandu-I „Daca esti Fiul Lui Dumnezeu....” (Luca 4:3)

Observa ca diavolul, nu numai ca a pus la indoiala calitatea de Fiu a Lui Isus, dar intentionat a omis cuvantul „preaiubit” atunci cand I-a spus „Daca esti Fiul Lui Dumnezeu....” Vezi tu, diavolul nu vrea sa-ti amintesti ceea ce esti, caci, daca stii ca esti fiul preaiubit al Lui Dumnezeu, orice rau ar voi sa aduca in viata ta, nu va reusi!

De exemplu, o fata renunta la virtutea ei atunci cand se simte nedorita si neiubita. Tinerii isi dedică viata pacatului si intra in cate o banda de raufacatori, pentru a se simti acceptati, pentruca au fost respinsi si s-au simtit fara valoare.

Atunci cand sti ca esti preaiubitul Lui Dumnezeu, nici o ispita nu te poate birui. Nici macar uriasii care te batjocoresc. Priveste la David: numele lui in ebraică inseamna „preaiubit”. Este nevoie de un David pentru a dobori un urias. Trebuie ca sa stii ca esti fiul cel preaiubit al Lui Dumnezeu, pentru a castiga bataliile in viata.

Esti preaiubitul Lui Dumnezeu, nu pentru ceea ce faci. Cristos a facut TOTUL. El este Preaiubitul Lui Dumnezeu! Dar Dumnezeu te-a asezat in El. De aceea tu esti acceptat in Cel Preaiubit. De aceea ceea ce I-a spus Lui Isus, iti spune si tie azi: „Tu esti Fiul Meu Preaiubit, in care Eu imi gasesc placerea!”

Deci, atunci cand satan iti spune „te mai numesti preaiubitul Lui Dumnezeu dupa tot ce ai facut azi???”, tu spune-i „nu este vorba despre ceea ce am facut eu ci despre ceea ce a facut Cristos, deci sunt preaiubitul Lui Dumnezeu pentruca SUNT IN CRISTOS!” Cand spui acest lucru, cred ca diavolul urla de frustrare caci nu are nici o putere asupra ta atunci cand tu esti constient ca ESTI PREAIUBITUL LUI DUMNEZEU! Este cu adevarat un loc ce-ti ofera siguranta, aceasta pozitie de preaiubit al Lui Dumnezeu.

Si nu este fir de mandrie atunci cand ne numim preaiubitii Lui Dumnezeu. Cum putem sa ne laudam cand stim ca harul Lui Dumnezeu ne-a facut acceptati in Cel Preaiubit!

Niciun comentariu: