miercuri, 15 iulie 2009

Chiar si un singur suspin, ajunge la tronul Sau

Meditatii zilnice 15.07.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Rom 8:26 Şi tot astfel şi Duhul ne ajută în slăbiciunea noastră: căci nu ştim cum trebuie să ne rugăm. Dar însuş Duhul mijloceşte pentru noi cu suspine negrăite.

Odata, cand tatal meu a fost spitalizat, imi amintesc cum conduceam cu mare viteza pentru a ajunge la spital sa-l vad fiindca starea sa se deteriora rapid. Goneam cu masina pe drum. Nu ma puteam ruga, nu stiam ce sa ma rog. Asa ca doar am plans si m-am rugat in limbi suspinand in duhul meu.

Cred ca in acea limita de jos unde eram, Duhul Sfant ma ajuta in slabiciunea mea. Căci nu ştim cum trebuie să ne rugăm. Dar însuş Duhul mijloceşte pentru noi cu suspine negrăite.

Evenimentele ce in curand s-au derulat in spital m-au convins ca un simplu murmur sau suspin, ajunge la tronul Tatalui Nostru.

Am reusit sa ajung la spital cat sa pot sa-l strang pe tatal meu de mana inainte de a ajunge in sala de operatie. Chirurgul a venit din sala de operatii dupa un timp sa-i spuna mamei ca nu a mai trebuit facuta operatia caci aparent, parea ca si cum ar fi fost facuta deja.

Surprinsa, mama a spus „Dar el nu a fost operat niciodata. As fi stiut”. Neconvins, chirurgul i-a spus tatalui meu dupa ce si-a recapatat constiinta „Te-am deschis si am descoperit ca operatia fusese deja facuta. Cine a facut-o, a facut-o perfect”.

La fel de surprins, tatal meu le-a spus „Dar mie nu mi s-a facut niciodata o operatie”

„Ba ti s-a facut” a insistat chirurgul.

In timp ce parintii mei si doctorul se tot contraziceau, m-am trezit gandind „Doamne, nici macar nu m-am rugat pentru un miracol, in drumul meu catre spital, totusi, miracolul s-a intamplat”

Avem nevoie sa stim ca atunci cand oamenii din lume suspina, nimic nu se intampla. Dar atunci cand noi, copiii Lui Dumnezeu, suspinam in timp ce ne rugam in Duh, Duhul Sfant face mijlocire pentru noi cu suspine negraite care ajung la tronul Tatalui Nostru si-L fac sa actioneze cu putere in interesul nostru!

Niciun comentariu: