marți, 6 octombrie 2009

Zilele de luat, luat si iar luat au venit

Meditatii zilnice 05.10.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



1 Corinteni 2:12 Dar noi nu am primit duhul lumii, ci Duhul care este de la Dumnezeu ca sa putem cunoaste lucrurile care ne-au fost date de Dumnezeu fara plata.

Tu esti copilul Dumnezeului Prea Inalt si El vrea sa cunosti lucrurile care ti-au fost date fara plata. El vrea sa le primesti gratuit desi pretul a fost Fiul Sau. Aceasta este dragostea Sa fata de tine – El a platit pretul, dar El vrea sa primesti gratuit!

Poate Il intrebi pe Domnul 'Cum de nu am acest lucru, Doamne? Si de ce nu am un pic de celalat?'

Eu cred ca El iti spune 'Ce iti lipseste, fiul Meu? Sanatate? Ia-o! A fost platita la cruce cu viata Fiului Meu!

'Iti lipseste linistea in minte? Fiul Meu a purtat coroana de spini pe cap tocmai pentru a-ti da tie liniste. Ia-o!'

'Iti lipseste intelepciune? Ia intelepciunea Mea!'

'Ai nevoie de victorie? Victoria nu este ceva la care sa iei parte. Este un dar pe care il poti primi. Ia-l!'

'Ia prosperitatea Mea! Ia favoarea Mea! De fiecare data cand vii in prezenta Mea, ia, si apoi mai ia!'

Dumnezeu, Tatal tau ceresc, vrea sa primestei ca si fiul risipitor, crae nu a meritat nimic, dar a primit totul! (Luca 15:11-24). Dumnezeu isi gaseste placere in a da. Si se bucura cand tu iei gratuit pentru ca asta arata ca apreciezi si pui valoare pe jertfa Fiului Sau.

Nu o sa poti primi cand esti prea ocupat incercand sa castigi ceea ce ti s-a dat gratuit, cand crezi ca trebuie sa faci ceva ca Dumnezeu sa te binecuvinteze, sau ca trebuie sa platesti pretul pentru binecuvantare. Dumnezeu nu iti poate da bazat pe munca ta pentru ca daca e bazat pe munca nu mai e din har. Astfel frustrezi harul lui Dumnezeu si nu dai importanta lucrarii de la Calvar.

Zilele de incercare, castigare si munca s-au sfarsit. Zilele de luat, luat si iar luat au venit. Ia si astfel vei aduce placere inimii lui Dumnezeu. Spune-I 'Tata, nu am nici macar credinta de a crede, deci iau credinta Ta ca si un cadou! Traiesc prin credinta Fiului lui Dumnezeu pentru a crede in minunea de care am nevoie! In numele lui Isus, Amin!'

Niciun comentariu: