duminică, 17 august 2008

De la ‚eliberare’ la ‚nici un rau nu te va atinge’

Job 5:19 De şase ori te va izbăvi din necaz, şi de şapte ori nu te va atinge răul.

Dumnezeu te va elibera de toate necazurile tale (Ps.34:19, 2Tim.4:18). Dar eliberarea nu este de fapt cel mai bun lucru pe care Dumnezeu il are pentru tine fiindca eliberarea inseamna ca tu te afli in necaz. Ceea ce are Dumnezeu ca cel mai bun lucru pentru tine este locul in care nici un necaz si nici un rau nu te poate atinge. Si cu ajutorul Lui vei ajunge in acel loc fiindca Biblia spune „De şase ori te va izbăvi din necaz, şi de şapte ori nu te va atinge răul.”

Acest lucru nu inseamna numai ca Dumnezeu te va elibera de sase ori. Inseamna ca pe masura ca continui sa crezi promisiunile Lui Dumnezeu de protectie, dupa un timp, vei ajunge intr-un loc unde nici un rau nu te poate atinge.

Asa ca atunci cand vin necazurile, Dumnezeu nu te vrea descurajat. El vrea ca tu sa stii ca diavolul incearca sa-ti fure Cuvantul din inima. Diavolului ii este teama sa-ti lase Cuvantul Dommnului in inima macar pentru o secunda, fiindca el stie ca acest Cuvant te va conduce in locul unde nici un rau nu te poate atinge. De aceea el vine imediat sa-ti fure Cuvantul din inima.

El va face asta spunandu-ti „priveste, ti-e bolnav copilul, unde este Dumnezeu acum?” Sa nu raspunzi spunand „pai, cred ca nu functioneaza, poate ca promisiunile Lui Dumnezeu de eliberare nu sunt pentru familia mea”

Trebuie sa continui sa stai ferm in promisiunile Lui Dumnezeu. Spune „ultima raceala avuta de copil a fost vindecata, Dumnezeu mi-a promis eliberarea si a facut-o atunci, asa ca am sa-mi traiesc viata crezand in promisiunile Lui de eliberare fiindca Cuvantul Lui este adevarat si voi ajunge in locul in care nici un rau nu ma va atinge pe mine si familia mea”

Prietene, chiar daca in clipa urmatoare te impiedici si te zdrelesti la picior, nu te descuraja intrebandu-te „de ce Dumnezeu nu m-a protejat?”. Diavolul voia sa-ti faca un rau mult mai mare dar multumita Lui Dumnezeu, el nu a putut fiindca Dumnezeu te veghea. Continua sa stai in promisiunile Lui Dumnezeu pana vei ajunge in locul unde nici un rau nu te va atinge.

Un comentariu:

elena spunea...

uneori este mai bun raul prin care trecem pentru ca, daca Dumnezeu schimba lucrurile puteam da peste un rau si mai rau....
de 1 mai incepusem cu grupul meu de femei "puterea rugaciunii unui parinte" si cand era randul meu la rugaciune telefonul meu a sunat si sotul meu a zis "hai acasa ca noemi si-a rupt mana". m-am gandit, oare de ce tocmai cand ma rugam pt protectia lor? dar dupa ce am aflat de unde a cazut tot eu am raspuns: a fost numai atat pentru ca m-am rugat pentru protectia lor... putea fi mult mai rau, asa a scapat cu 35 de zile de gips...