duminică, 3 august 2008

Numai sangele singur, salveaza

Exo 12:13 Sîngele vã va sluji ca semn pe casele unde veti fi. Eu voi vedea sîngele, si voi trece pe lîngã voi, asa cã nu vã va nimici nici o urgie, atunci cînd voi lovi tara Egiptului.

In noaptea primulul Paste, copiii lui Israel erau probabil agitati si nervosi.

„Ai auzit ca ingerul mortii va trece pe aici la noapte?”

„Da, si mi s-a spus sa pun sangele pe stalpii usii si totul va fi in regula. Oare este adevarat?”

Ca si israelitii, poate ca te intrebi „ poate cu adevarat sangele sa ma protejeze? Cat sange trebuie sa pun pe stalpii usii? S-ar putea ca ingerul mortii sa ma ia pentru ca mi-e frica?”

Prietene, nu adauga la conditiile Lui Dumnezeu! El a spus „Eu voi vedea sîngele, ºi voi trece pe lîngã voi, aºa cã nu vã va nimici nici o urgie”. El nu a spus „Cand voi vedea sangele, plus intelegerea voastra, eforturile, ascultarea, credinciosia si refuzul de a te lasa prada fricii, atunci voi trece pe langa voi.”

Doar sangele, singur, te elibereaza. Daca crezi ca credinta ta te elibereaza, totdeauna te vei intreba „am destula credinta?” Nu, prietene, numai sangele, singur, te salveaza! Iar cand Dumnezeu vede ca tu iti dai seama ca numai sangele salveaza, El numeste asta, credinta in sange si orice plaga va trece pe langa tine.

Dumnezeu vrea ca tu sa stii ca doar sangele singur salveaza, fiindca de cate ori crezi ca eliberarea ta depinde partial de tine si partial de Dumnezeu, nu vei avea o pace stabila in inima ta. Dar atunci cand stii ca numai sangele singur salveaza, vei avea o pace de nezdruncinat.

Sangele a fost cel care a slavat copiii lui Israel de ingerul morii in noaptea pastelui si tot sangele este cel care salveaza si azi! Si tot ceea ce ai nevoie sa faci pentru ca sangele sa functioneze, este sa spui „Tata, iti multumesc ca singur, sangele Lui Isus, ma acopera pe mine si familia mea. Nici un rau, nici o plaga sau dezastru nu va cadea asupra mea sau a familiei mele, datorita sangelui!”

Niciun comentariu: