marți, 19 august 2008

Viata cu Dumnezeu este buna si usoara

Matei 11:28 Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati si Eu va voi da odihna

Imi incalzeste inima sa stiu ca Isus ne vede ingrijorarile pe care le avem in inima. El cunoaste griile pe care ti le face pentru familie si pentru viitor. El simte grutatea din inima ta cand te lupti cu boala din trupul tau. El spune 'Veniti la mine, voi cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna.'

Isus vrea sa iti dea odihna. Si El spune ca felul in care primesti este sa iei jugul Lui asupra ta pentru ca jugul Lui este bun si sarcina Lui este usoara. (Matei 11:29-30)

Ce inseamna sa iei jugul lui Isus asupra ta? Imagineaza-ti o pereche de boi sub acelasi jug. Boul tanar vede cum conduce boul mai batran. Daca boul cel ce conduce se intoarce la stanga, cel tanar se intoarce si el. Daca boul care conduce se opreste, cel tanar se opreste si el. Cand boul care conduce se misca din nou, cel tanar il urmeaza. In acelasi fel, Isus vrea sa Il urmam pe El.

Nu este greu sa mergi cu Isus pentru ca El nu va pune greutati asupra ta – 'Caci jugul Meu este bun si sarcina mea este usoara.' (Matei 11:30). Cand esti sub acelasi jug si mergi impreuna cu El, vei vedea ca nu mai este nimic greu, nimic bolnav, nici o povara de la Domnul. Cand mergi cu Domnul, viata iti va fi buna si usoara!

Ai putea spune 'Dar Pastore, Dumnezeu mi-a dat aceasta povara. Si e foarte grea in inima mea!'

Dragul meu, daca povara este grea, nu este de la Dumnezeu pentru ca Isus a spus ca povara Lui este usoara. Diavolul ti-a dat probabil aceasta povara sa te zdrobeasca!

O, Pastore, iei prea usor povara pe care o am.'

Nu, nu o iau usor. Isus a spus ca povara Lui este usoara si jugul Lui este bun. Deci o viata sub jugul Lui este o viata fara griji, si necaz. Dragul meu, mergi impreuna cu El si ghidarea Sa si vei gasi odihna pentru sufletul tau pentru tot restul vietii tale!

Niciun comentariu: