marți, 13 ianuarie 2009

Cuvantul Lui Dumnezeu a iesit ca sa te implineasca

Isa 55:11 tot aşa şi Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fără rod, ci va face voia Mea şi va împlini planurile Mele.

In biserica primara, de cate ori Cuvantul Lui Dumnezeu a fost predicat, aveau loc miracole ca cel al mantuirii, vindecarii si alte semne si minuni. Cei posedati de demoni erau eliberati. Paraliticii se ridicau si umblau. Mortii erau inviati.

Imi amintesc ca la unul din serviciile bisericii noastre am spus ca exista o binecuvantare pentru cupluri carora li s-a spus ca nu pot avea copii pe cale naturala, pentru a primi copii pentru care s-au increzut in Domnul. Pe masura ce Cuvantul era rostit cu autoritate, multe cupluri si-au primit miracolul in timpul acelui serviciu.

Una dintre femeile care si-au primit miracolul, slujea in acea zi ca plasatoare in biserica. Ea si sotul ei s-au increzut in Dumnezeu pentru primirea unui copil de cativa ani. La cateva luni dupa acel serviciu, a descoperit ca este gravida cu gemeni. Binecuvantarea Lui Dumnezeu este totdeauna peste asteptarile noastre.

Cred din toata inima mea ca ajungem intr-adevar in locul in care pe masura ce Cuvantul Lui Dumnezeu este rostit, are acelasi efect ca si promisiunile Lui. Deci, daca se pronunta un cuvant de vindecare, vindecarea deja lucreaza in trupul tau. Miracolul tau se intampla. Trebuie doar sa crezi.

Deseori, in timp ce citesti singur Cuvantul, sau asculti predici binecuvantate despre Cuvant, vei simti pacea Lui Dumnezeu si bucurie si vei simti credinta umplandu-ti inima. Pe masura ce Cuvantul este rostit iar tu simti ca esti intarit pentru a-ti primi miracolul, este timpul sa spui „Doamne, imi primesc vindecarea in acest moment!”. Este timpul sa spui „Primesc restaurarea Ta pentru casnicia mea!”. Este timpul sa spui „Primesc rezolvarea pentru situatia mea financiara!”.

Nu trebuie sa astepti pana liderul unei biserici sau un prieten se roaga pentru tine. De fiecare data cand credinta ta este intarita in timp ce auzi Cuvantul, pronunt-o cu gura ta, pentru a-ti primi miracolul, fiindca Cuvantul Lui Dumnezeu a iesit ca sa te implineasca.

Niciun comentariu: