sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Inima Tatălui tău

1.
Matei 7:11 Deci, dacă voi, care Sunteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru, care este în ceruri, va da lucruri bune celor ce I le cer!

Hai să-ţi spun o întâmplare adevărată pe care am auzit-o. Copilul unui pastor a fost diagnosticat cu cancer. În ziua în care copilul a fost programat pentru o operaţie, tatăl a strigat către Dumnezeu „Doamne, am aproape treizeci de ani, dar fiul meu are abea trei luni, de ce nu iei ani din viaţa mea şi să-i dai băiatului meu?”

Apoi, adânc în fiinţa acelui om, o voce aproape sonoră, a spus „Eu nu sunt astfel!” Când omul a auzit aceste cuvinte, şi-a dat seama imediat că boala copilului său nu era de la Dumnezeu. De asemenea şi-a dat seama că dacă el, care era un păcătos, dorea ca fiul său să se însănătoşească, cu cât mai mult dorea acest lucru, Tatăl său ceresc! Aşa că a schimbat rugăciunea şi a spus „Tată, Dumnezeule, mă împotrivesc acestei boli şi îţi cer vindecarea copilului meu!” În acea zi, pe masa de operaţie, chirurgul nu a mai găsit nici o urmă de cancer.

Azi, Dumnezeu vrea ca tu să şti că El nu este genul de Tată care să te vrea bolnav şi învins, să te ţină sărac şi tânjind, să-ţi refuze împlinirea nevoilor tale şi să-ţi nege binecuvântările.

Atunci când fiica mea, Jessica era mai mică am cumpărat pentru ea un frumos ursuleţ de pluş. Ursuleţii de pluş sunt jucăriile ei favorite şi abea am aşteptat să văd bucuria ei atunci când îl va vedea. Bucuria mea este să o văd pe ea fericită. Atunci când este bolnavă şi nu poate dormi noaptea, mă doare să o aud plângând. Atunci când ea strigă, eu nu-i pot ignora strigătele. Mă identific cu durerea şi suferinţa ei cu toate că ştiu că boala este de scurtă durată. Atunci când ea suferă, şi eu sufăr. Atunci când ea este tristă şi eu sunt trist.

Cred că Dumnezeu ne dă copii pentru a ne ajuta să înţelegem ce fel de inimă are Tatăl nostru. Bucuria Lui este să participe la bucuria ta şi să te vadă fericit. Dumnezeu vrea ca tu să şti că dacă tu care eşti rău, şti cum să dai lucruri bune copiilor tăi, cu atât mai mult El, ca Tată în ceruri, îţi va da lucruri bune atunci când vei cere. Rugăciunea mea pentru tine azi este să ajungi să cunoşti cât de mult te iubeşte Tatăl tău!

Niciun comentariu: