vineri, 2 ianuarie 2009

Dumnezeu nu-Şi mai aduce aminte de păcatele tale

1.

Evrei 10:17 adaugă: „Şi nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele lor, nici de fărădelegile lor.”

Nu ştiu ce spuneţi voi dar eu aş spune că Evrei10:17 este o veste bună. Dumnezeu vede toate păcatele noastre – trecute, prezente şi viitoare- şi spune „nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele tale” În greacă există în acest verset o dublă negare însemnând „niciodată, cu nici un chip, nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele tale”.

Şi-a coborât Dumnezeu standardele? Nu, Dumnezeu a rămas la fel de sfânt. Dumnezeu şi-a amintit TOATE păcatele noastre acum mai bine de două mii de ani, la cruce. Fiecare păcat pe care l-am comis sau îl vom comite, a fost pedepsit pe deplin în trupul Lui Isus Cristos, la cruce. De aceea, azi, Dumnezeu nu-şi mai aduce aminte de păcatele noastre. De aceea ar trebui să nu mai fim conştienţi de păcate.

De fiecare dată când cădem în păcat, Dumnezeu vrea ca noi să ne amintim de cruce şi să spunem „Doamne Isuse, Tu ai fost condamnat pentru acest păcat pe care l-am comis. Ai ai suportat judecata, deci nu mai este judecată pentru mine. Ai fost condamnat pentru acest păcat, deci nu mai este condamnare pentru mine!”.

Dacă nu te întorci către cruce, vei deveni conştient de păcat şi vei aştepta să fii judecat. Şi această aşteptare a judecăţii va da prilej diavolului să te facă să gândeşti că Dumnezeu este împotriva ta din pricina acelui păcat.

Trebuie să ajungi în locul în care şti că toate păcatele tale au fost iertate, că nu există păcat care să te descalifice vre-odată de la a primi binecuvântările Lui Dumnezeu, că nu este nici un păcat care te-ar putea vre-odată trimite în iad, pentru că eşti iertat şi mântuit odată pentru totdeauna.

Evrei10:12,14 spune „El, dimpotrivă, după ce a adus o singură jertfă pentru păcate, S-a aşezat pentru totdeauna la dreapta lui Dumnezeu,... Căci printr-o singură jertfă El a făcut desăvârşiţi pentru totdeauna pe cei ce Sunt sfinţiţi.”

Tu şi eu suntem făcuţi desăvârşiţi odată pentru totdeauna datorită lucrării perfecte a Lui Isus de la cruce. Am fost făcuţi desăvârşiţi prin totala acceptare şi plăcere pe care a găsit-o Dumnezeu în lucrarea Fiului Său, care I-a glorificat sfinţenia. Deci azi, Dumnezeu îţi spune „Eu voi fi plin de îndurare, păcatele şi fărădelegile tale, nu Mi le voi mai aminti!”

Niciun comentariu: