marți, 3 martie 2009

Ce este in inima ta

Meditatii zilnice 02-03.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation

Heb 8:10 ...voi pune Legea Mea in mintea lor si o voi scrie in inima lor...

„pastor Prince, nu stiu ce sa fac”
„ce ai tu in inima ta?”
„mi-ar place sa lucrez cu copiii”
„atunci, lucreaza cu ei”
„dar astept ca Domnul sa-mi descopere”
„pai El ti-a dat dorinta, deci mergi si lucreaza cu copiii”
„dar dorinta vine din inima mea”

Vezi tu, multi dintre noi am fost invatati ca nu ne putem increde in inima noastra. Citam versete ca „inima este nespus de inselatoare si desnadajduit de rea” (Ieremia17:9) fara sa stim ca el se refera la omul care nu l-a primit pe Cristos in inima sa ca Domn si Mantuitor. Dar odata ce esti mantuit, ai o inima noua (Ezechiel36:26) si te poti increrde in calauzirea inimii tale fiindca Dumnezeu locuieste in tine si El te conduce din interior. Si nu te ingrijora, calauzirea Lui nu va contrazice nicicand Cuvantul Sau. Te va conduce spre reusita.

Deseori, descoperi ca atunci cand urmezi calauzirea interioara, Dumnezeu este de fapt Cel care pune dorinta in mintea ta si o scrie in inima ta. Imi amintesc, cu ani in urma, cand am abordat pe unul dintre liderii nostri spunandu-i „sincer, cred ca esti chemat sa devii pastor cu norma intreaga”, acest lucru a fost o confirmare a ceea ce el deja stia in interiorul lui. Vezi tu, Dumnezeu deja il calauzea din interior si azi el este unul dintre pastorii nostri.

Daca iti place ceva si ai dorinta de a face acel lucru, fa-o! Mergi prin calauzire. Insusi Dumnezeu spune ca ne va calauzi din interior. Sa nu ne indoim de El. Si nu te ingrijora de ce va iesi. Lasa rezultatul in seama Lui Dumnezeu. Partea ta este doar sa urmezi calauzirea. Partea Lui Dumnezeu este ca sa lucreze in tine si dorinta si infaptuirea. (Filipeni2:13)

Isus a spus ca atunci cand crezi in El, din inima ta vor tasni rauri de apa vie (Ioan7:38). Urmeaza calauzirea si vei deveni viu! Vei aduce roada bogata care nu se usuca si moare. Orice vei face, va prospera!

Niciun comentariu: