duminică, 8 martie 2009

Clauza care face ca totul sa se intample

Meditatii zilnice 08.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Evrei 8:12 Pentru că le voi ierta nelegiuirile, şi nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele şi fărădelegile lor”.

In Noul Legamant Dumnezeu spune ca va face trei lucruri pentru noi:

1. Ne va calauzi – (Evrei 8:10) Dar iată legământul, pe care-l voi face cu casa lui Israel, după acele zile, zice Domnul: voi pune legile Mele în mintea lor şi le voi scrie în inimile lor. Acestea sunt legile credintei, dragostei si libertatii care ne vor calauzi in tot ce vom face. Este o cale spontana, dinamica, activa si intima de a fi condusi de Dumnezeu.
2. Va lucra miracole pentru noi – (Evrei 8:10)... Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu. „Eu voi fi Dumnezeul lor” este o fraza a miracolelor, in Biblie. Daca esti bolnav si Dumnezeu spune „Eu voi fi Dumnezeul tau” pregateste-te de vindecare. Daca esti sarac si Dumnezeu spune „Eu voi fi Dumnezeul tau”, pregateste-te pentru bunastare.
3. Ne va face sa-L cunoastem fara efort – (Evrei 8:11) Şi nu vor mai învăţa fiecare pe vecinul sau pe fratele său, zicând: „Cunoaşte pe Domnul!” Căci toţi Mă vor cunoaşte, de la cel mai mic până la cel mai mare dintre ei. Cuvantul grec pentru a cunoaste este eido, ce inseamna a cunoaste intuitiv, fara efort, adica Il vei cunoaste pe Dumnezeucu usurinta.

Vrei sa experimentezi toate aceste binecuvantari in viata ta azi?

„Bineinteles, Pastor Prince, vreau sa fiu condus de Dumnezeu, vreau ca El sa faca minuni in viata mea si vreau sa-L cunosc intim, fara efort.” Atunci inseamna ca ai nevoie sa cunosti clauza care face ca totul sa se intample. „Pentru că le voi ierta nelegiuirile, şi nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele şi fărădelegile lor”.(“For I will be merciful to their unrighteousness, and their sins and their lawless deeds I will remember no more.”)

Cuvantul “no more” in greaca are o puternica semnificatie ca dubla negatie. Deci Dumnezeu spune ”Niciodata, cu nici un chip, nu-mi voi mai aminti de pacatele tale”. Cu cat crezi mai mult acest adevar in inima ta, cu atat mai mult vei vedea aceste binecuvantari implinindu-se in viata ta. Cand vei realiza cat de mult te-a iertat Dumnezeu si ca nu-si mai aminteste de faradelegile tale, Il vei cunoaste mai mult, Ii vei cunoaste caile si voia Sa pentru tine intuitiv si fara efort.

Deci, crede in inima ta, azi, clauza care sustine toate aceste binecuvantari si pregateste-te pentru miracole si nadejdi implinite in zilele care vin!

Niciun comentariu: