miercuri, 11 martie 2009

Cum Il vezi pe Dumnezeu?

Meditatii zilnice 11.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore


Luca 7:9 Când a auzit Isus aceste vorbe, S-a minunat de sutaş, S-a întors spre norodul, care mergea după El şi a zis: „Vă spun că nici chiar în Israel n-am găsit o credinţă atât de mare.”

Modul in care Il vezi pe Isus, revelatia pe care o ai despre El, nu va afecta modul in care te accepta Dumnezeu. Dar va afecta modul in care tu accepti ceea ce Dumnezeu are pentru tine. Va afecta modul in care primesti de la El.

Priveste la centurionul roman care I-a spus Lui Isus „nu trebuie sa vii la casa mea; spune doar o vorba si servitorul meu va fi tamaduit!” (Luca7:6-7) Compara-l cu Iair, conducatorul sinagogii, care I-s spus Lui Isus „fiica mea este pe moarte, te rog vino in casa mea, pune-ti mainile peste ea si ea va trai!” (Marcu5:22-23)

Stii ca Isus nu trebuie sa vina pana la casa ta ca sa te vindece? Atunci de ce Isus l-a urmat pe Iair pana la casa sa? Isus a coborat la nivelul lui Iair de credinta. Iair credea ca fiica sa poate fi vindecata, dar numai daca Isus venea si isi punea mainile peste ea.

Centurionul a fost diferit. El a spus „Doamne, nu trebuie sa vii in casa mea, stiu cine esti!” Centurionul a crezut ca Isus nu trebuia sa vina pana la el acasa pentru ca servitorul lui sa fie vindecat. El a crezut ca Isus trebuia doar sa pronunte Cuvantul. El I-a spus Lui Isus „Doar spune o vorba si servitorul meu de acasa va fi vindecat.”

Stii tu cine este Dumnezeu? Centurionul a avut o intelegere mai mare decat Iair, conducatorul sinagogii, despre cine era Isus, desi nu era evreu.

Isus i-a intrebat pe ucenici „Pentru ce Sunteţi aşa de fricoşi? Tot n-aveţi credinţă?”(Marcu4:40) Ba chiar le-a spus „putin credinciosilor”(Matei6:30) Dar femeii cu scurgerea de sange, i-a spus „O, femeie, mare este credinţa Ta”(Matei15:28) iar centurionului i-a declarat „Vă spun că nici chiar în Israel n-am găsit o credinţă atât de mare.”

Dorinta mea este ca tu sa ai o cat mai corecta intelegere despre cine este Isus, pentru ca atunci cand revelatia ta despre Isus este mare, vei sti ceea ce ti-a fost daruit prin har. Si atunci cand stii ce este al tau prin Isus Cristos, vei fi bogat in toate lucrurile!
.........................................................................................

Niciun comentariu: