luni, 9 martie 2009

„Eu voi fi Dumnezeul tau”

Meditatii zilnice 09.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Evrei 8:10 Dar iată legământul, pe care-l voi face cu casa lui Israel, după acele zile, zice Domnul: voi pune legile Mele în mintea lor şi le voi scrie în inimile lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu.

Atunci cand Dumnezeu spune „Voi fi Dumnezeul tau” aceasta este o declaratie ca El va face minuni in viata ta. Deci, daca ai nevoie de un miracol, vei primi un miracol.

Daca in calea binecuvantarilor tale se afla o mare imensa, iar Dumnezeu iti spune „Voi fi Dumnezeul tau”, asta inseamna ca El va deschide marea pentru tine pentru ca tu sa-ti primesti miracolul.

Daca esti sarac si Dumnzeu spune „Voi fi Dumnezeul tau”, asta inseamna ca vei avea tot ce ai nevoie. Daca Dumnezeu a hranit trei milioane de israeliti in pustie in fiecare zi timp de patruzeci de ani, poti fi sigur ca te va aproviziona si pe tine.

Daca esti bolnav si Dumnezeu spune ” Voi fi Dumnezeul tau”, asta inseamna ca El va fi „Dumnezeul tau care te vindeca” (Exod15:26) si vei fi sanatos.

Daca ai acumulat o mare datorie si Dumnezeu iti spune „Voi fi Dumnezeul tau”, asta inseamna ca El va anula in mod miraculos datoria ta.

Dar Dumnezeu nu spune numai „Voi fi Dumnezeul tau” ci si „ei vor fi poporul Meu”.

A fi poporul Lui Dumnezeu, inseamna sa fii protejat. Nu toti de pe pamant sunt poporul Lui Dumnezeu ci numai cei care sunt rascumparati de sangele Lui Cristos. In vremuri de nesiguranta, Dumnezeu iti spune „tu vei fi poporul Meu”. Asta inseamna ca tu esti protejat de orice epidemie, plaga, atacuri si distrugere.

Chiar si atunci cand auzi oamenii spunand ca se apropie o criza economica, Dumnezeu iti spune „tu esti poporul Meu” si asta inseamna ca tu nu ai de ce sa te ingrijorezi sau sa te temi. Criza nu te va afecta. Indiferent de situatia in lume, tu esti protejeat si vei umbla in binecuvantarile Lui Dumnezeu.

Puterea Lui Dumnezeu intervine in oricare situatie cu care te confrunti, atunci cand iti spune „Eu voi fi Dumnezeul tau iar tu vei fi poporul Meu”. Tu vei experimenta viata supranaturala. Partea ta este sa crezi ceea ce El declara si sa te porti ca atare!

Niciun comentariu: