miercuri, 18 martie 2009

Sangele Lui Isus protejaza

Meditatii zilnice 18.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Exod 12:23 Când va trece Domnul ... şi va vedea sângele pe pragul de sus şi pe cei doi stâlpi ai uşii, Domnul va trece pe lângă uşă şi nu va îngădui Nimicitorului să intre în casele voastre ca să vă lovească.

Timp de 400 de ani, copiii lui Israel au fost sclavi in Egipt. Viata lor era alcatuita din munca grea, durere, pierderi si chiar moarte. Cand Moise, eliberatorul lor, a venit, ceea ce a urmat curand, au fost o plaga dupa alta pentru egipteni. Dar nici una dintre plagi nu l-a convins pe faraon sa-i elibereze, pana cand sangele nu a fost pus pe tocul usii. Ceea ce nu au putut face noua plagi, a facut sangele. Poporul a fost in sfarsit eliberat datorita sangelui.

Te afli sub vre-un fel de sclavie? Sunt cei dragi ai tai captivi de distrugator care si-a pus in gand sa-i distruga? Pronunta sangele Mielului Lui Dumnezeu peste tot ceea ce iti apartine si peste familia ta. Atunci cand nimic altceva se pare ca nu are efect, sangele Lui, are!

Prin 1981 cand am fost profesor suplinitor la o scoala primara, una din fetele din clasa mea a lipsit de la scoala o zi. Nu m-am gandit prea mult la absenta ei pana am ajuns acasa in acea dupamiaza. In timp ce ma rugam, Duhul mi-a spus sa ma rog pentru protectia ei si sa o acopar cu sangele pretios al Lui Isus.

Mai apoi am aflat ca fusese rapita de un periculos criminal in serie care deja ucisese un numar de copii. Fata a povestit cum a fost legata si apoi oferita zeilor pe care criminalul ii avea in apartament. In final el a eliberat-o fiindca zeii au socotit ca e o jertfa nepotrivita.

Cum de a fost eliberata fara sa-i faca nimic? Cred ca in dupamiaza in care am proclamat sangele Lui Isus peste ea, a fost oferita zeitatilor. Bineintels ca zeii nu au vrut-o caci Dumnezeul Cel Preainalt nu le-ar fi permis sa o aiba. Dumnezeu o proteja. Ea a fost eliberata datorita sangelui Lui Isus.

Vezi tu, atunci cand proclami sangele Lui Isus, distrugatorul nu se poate apropia. Cand vede sangele, trebuie sa-l respecte. Nu poate atinge ceea ce este acoperit de sange. Iar ceea ce tine captiv, trebuie sa elibereze!

Niciun comentariu: