luni, 23 martie 2009

Sa-L vezi pe Dumnezeu ca Tata Bun

Meditatii zilnice 23.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore

Luca 15:31 „Fiule” i-a zis tatăl „tu întotdeauna eşti cu mine, şi tot ce am eu este al tău.

Credinta inseamna a crede ca avem un Dumnezeu bun care protejeaza si se ingrijeste de cei care se incred in El.

Va amintiti de parabola fiului risipitor? (Luca15:11-32) Isus a povestit-o pentru a arata cat de bun este Tatal nostru ceresc. Fiul indaratnic a risipit mostenirea primita de la tatal sau, inainte de a se decide sa se intoarca acasa ca sa-l roage pe tatal sau sa-l faca una dintre slugile lui.

Dar inainte de a ajunge acasa, tatal sau l-a vazut de departe, a alergat catre el si l-a imbratisat si in loc sa-l faca sluga, el s-a intors catre servitorii lui si a spus „Adu haina cea mai buna, sandale si inelul pentru fiul meu, taiati vitelul cel mai gras ca sa sarbatorim!”

Cand fiul cel mare s-a intors de la lucru si a auzit de sarbatoare, el s-a infuriat si a refuzat sa intre in casa. Cand tatal sau a iesit la el sa-l intrebe ce se intampla, cel mare s-a plans „Priveste, te-am servit atatia ani, dar nu mi-ai dat niciodata un vitel sa ma veselesc impreuna cu prietenii mei. Dar de indata ce acest fiu ratacit al tau a venit acasa, tu ai taiat pentru el, vitelul cel mai gras!”

Dar iata ce i-a raspuns tatal „Fiule, tu esti totdeauna cu mine si tot ce am este al tau. Ar trebui sa sarbatorim fiindca fratele tau era mort si acum a inviat. A fost pierdut dar acum e gasit.”

Intelegi cum l-a perceput fratele mai mare pe tatal sau? El il considera un om dur si zgarcit. El credea ca trebuie sa munceasca pentre a primi ceva bun de la tatal sau. El nu si-a dat seama ca deja are o mostenire. El putea taia oricand vitelul gras pentru a sarbatori.

Asemeni tatalui din parabola, Dumnezeu ti-a dat deja o mostenire in Cristos. Nu pierde ocazia de a te bucura de ea, indoindu-te de bunatatea Lui Dumnezeu sau crezand ca trebuie sa muncesti pentru ea. Sa vezi inima Tatalui tau plina de dragoste si bunatate fata de tine si bucura-te de mostenire, azi!

Niciun comentariu: