sâmbătă, 28 martie 2009

Dumnezeu spune „Eu voi...” in Noul Legamant

Meditatii zilnice 28.03.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Evrei 8:10 Dar iată legământul, pe care-l voi face cu casa lui Israel, după acele zile, zice Domnul: voi pune legile Mele în mintea lor şi le voi scrie în inimile lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu.
Evrei 8:12 Pentru că le voi ierta nelegiuirile, şi nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele şi fărădelegile lor”.

Poate te-ai simtit stresat la birou astazi fiindca seful tau ti-a dat o lista de lucruri de facut. Poate ca ti-a spus „trebuie sa dactilografiezi aceasta scrisoare, sa intalnesti acest client, sa scrii acest raport, sa...” . Nu ar fi fost mai bine daca seful tau ti-ar fi spus „eu voi dactilografia aceasta scrisoare pentru tine, voi intalni acest client in locul tau, voi scrie acest raport pentru tine...”

Probabil ca seful tau nu este asa de plin de har, dar Tatal tau din ceruri este! Atunci cand a gasit nesatisfacator intaiul Legamant si a stabilit Noul Legamant (Evrei8:7-8) in sangele Fiului Sau, vechiul „tu vei...” a devenit „Eu voi...”.

Vezi tu, in vechiul legamant focusul era pe tine – sa nu faci asta... sa nu faci asta... sa nu faci asta... Este vorba de performanta ta, ascultarea ta, lucrarile tale. Dar sub Noul Legamant, Dumnezeu spune „Eu voi pune legile Mele in mintea lor... Eu voi fi Dumnezeul lor... Eu voi fi plin de indurare fata de nesfintenia lor... pacatele si faradelegile lor Eu nu Mi le voi mai aminti.” Nu mai esti tu cel care lucreaza pentru Dumnezeu ci El lucreaza pentru tine, in tine, prin tine.

„Dar pentru mine nu este nimic de facut?” – ai putea intreba.

Prietene, singurul lucru pentru tine de facut este sa crezi acest „Eu voi...” al Lui Dumnezeu. Cu cat mai mult vei crede promisiunile Lui, cu atat mai mult vei vedea inima Lui pentru tine si cu atat mai mult credinta ta va creste.

Este nebunesc din partea mea sa-ti spun doar „Hai, incearca sa ai mai multa credinta!” Tu nu vei avea mai multa credinta fiindca nu-ti dau nimic pe care sa-ti cladesti credinta. Dar daca-ti voi spune totul despre ce spune Dumnezeu ca va face pentru tine, credinta va creste in inima ta. Credinta este un raspuns la a sti ce spune Dumnezeu ca va face pentru tine.

Deci, cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci, sub Noul Legamant, este sa nu te concentrezi asupra a ceea ce tu trebuie sa faci pentru Dumnezeu, ci asupra a ceea ce Dumnezeu spune ca va face pentru tine!

Niciun comentariu: