marți, 7 aprilie 2009

Dumnezeu este puterea ta

Meditatii zilnice 07.04.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore


Efeseni 6:10 Încolo, fraţilor, întăriţi-vă în Domnul şi în puterea tăriei Lui.

Atunci când spui „Pot să rezolv această problemă, Doamne”, Dumnezeu îţi răspunde „Foarte bine, atunci descurcă-te!”, dar atunci când spui „Ajută-mă Doamne, am nevoie de Tine, nu mă pot descurca singur!”, Dumnezeu iţi spune „Bine, am aşteptat ca tu să spui asta. Tu nu poţi dar Eu pot. Acum, priveşte-Mă!”. Aşa este Dumnezeu, Îi place când tu contezi pe El.

Vezi tu, atunci când crezi că eşti puternic, Dumnezeu nu te poate ajuta. Dar atunci când ai nevoie de El şi priveşti către El, nu te va părăsi, slab şi neajutorat. El vine şi devine forţa vieţii tale. El devine soluţia de care ai nevoie.

Un membru al bisericii care obişnuia să fumeze a venit într-o zi la mine şi mi-a spus „Pastore, te rog , roagă-te ca Dumnezeu să mă ajute căci vreau să mă las de fumat!”. Simplu, i-am spus „Tu nu poţi, dar El poate!”. El a răspuns „Da, ştiu că eu nu pot, dar cu Dumnezeu alături, voi avea puterea să mă disciplinez şi să fac tot posibilul să scap de acest obicei”. I-am spus „Nu, tu nu poţi, dar Dumnezeu poate!”

I-am repetat acest lucru de câteva ori până şi-a dat seama că nu autodisciplina sau puterea voinţei îl vor scăpa de prostul obicei, ci puterea Lui Dumnezeu. În final a înţeles că adevărata eliberare de acest obicei destructiv nu va veni prin propriile sale puteri ci fiind întărit în Domnul şi în puterea tăriei Lui.

Când l-am văzut din nou, câteva săptămâni mai târziu, el a spus „Pastor Prince, din acea zi nici măcar nu am mai încercat să mă las de fumat, dar de fiecare dată când am luat ţigarea am zis ‚eu nu pot dar Tu poţi!’, dar într-o zi, necesitatea a dispărut. Isus m-a eliberat complet de dependenţa mea de nicotină!” Acest om a experimentat adevărata eliberare, nu doar o formă exterioară a disciplinei şi puterii voinţei.

Deci, atunci când spui „Pot să rezolv această problemă!”, te bazezi pe forţele tale omeneşti. Dar atunci când Îi spui Lui Dumnezeu „Eu nu pot dar Tu poţi!” te-ai conectat la sursa reală a puterii tale, Isus Cristos. Şi pe măsură ce te hrăneşti din puterea Lui, vei vedea puterea Lui explodând în viaţa ta!

Niciun comentariu: