luni, 27 aprilie 2009

Isus, Bunul tau Pastor si Usa

Meditatii zilnice 27.04.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Ioan 10:7 Isus le-a mai zis: „Adevărat, adevărat, vă spun că Eu Sunt uşa oilor.

Isus spune ca El este usa oilor. Ce inseamna acest lucru? Pe vremea Lui Isus, tarcul in care stateau oile , nu avea o usa care sa se inchida si deschida ci era pur si simplu o deschizatura. Intr-un astfel de tarc, dupa ce oile intrau, pastorul dormea la intrare astfel devenind efectiv usa tarcului.

Deci, atunci cand Isus a spus discipolilor Sai „Eu sunt Pastorul cel bun” (Ioan10:11) El i-a si asigurat plin de simtire ca era si „usa tarcului”. Astfel le spunea lor si noua de asemenea, „In interiorul tarcului Meu, oile Mele sunt totdeauna in siguranta, protejate in totalitate si tinute indeaproape sub ochii Mei atenti. Si fiindca Ma aflu exact la intrarea in tarc, nici cel mai slab behait al uneia din oile Mele nu poate scapa urechilor Mele. De asemenea, nimic rau dinafara tarcului nu poate intra si nu se poate atinge de oile Mele, fara a trece intai de Mine, caci Eu sunt usa oilor Mele.”

Deci atunci cand luptele vietii vin si bat la usa ta, si panica ameninta sa te cuprinda, sa te vezi, dublu protejat! El este si Bunul pastor si Usa oilor. Ca Bun pastor al tau, El si-a dat viata pentru a te rascumpara din saracie, boala, lipsuri financiare si orice fel de blestem.

Ca si Usa a ta, El tine afara orice rau din care te-a rascumparat. Fiindca Si-a varsat sangele pentru tine, tu esti acoperit si protejat in tarc, de o usa insemnata cu sange. Dezastrele, distrugerea si moartea trebuie sa treaca pe langa tine si familia ta fiindca sangele Lui este pe usa. Aminteste-ti ca in timpul primului Paste, in Egipt, distrugatorul nu a putut intra in casele israelitilor, fiindca sangele mielului se afla pe usile lor. (Exod12:13,23)

Azi poti trai o viata netulburata si fara teama stiind ca Isus, Pastorul tau cel bun si Usa ta, te protejeaza pe tine si familia ta. Nici un rau si nici un dezastru nu pot cadea asupra ta si a celor dragi tie fiindca El este adapostul si refugiul tau!

Niciun comentariu: