marți, 14 aprilie 2009

Invatat de Insusi Dumnezeu

Meditatii zilnice 14.04.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Heb 8:11 Şi nu vor mai învăţa fiecare pe vecinul sau pe fratele său, zicînd: „Cunoaşte pe Domnul!” Căci toţi Mă vor cunoaşte, dela cel mai mic pînă la cel mai mare dintre ei.

Ca parinte sau ca cineva care slujeste la scoala duminicala, poti gandi ca acei copii care sunt in grija ta, sunt prea tineri ca sa-L cunoasca pe Dumnezeu. Si te intrebi daca nu cumva iti pierzi timpul citindu-le povesti din Biblie sau cantandu-le imnuri.

Sau poate ca ai cumparat cd-uri cu predici in dialectul mandarin sau hokkien pentru parintii sau bunicii tai care vorbesc doar acest dialect si te intrebi daca nu cumva invataturile biblice sunt prea dificile pentru ei ca sa le inteleaga.

Prietene, nu subestima Duhul Sfant. Multi dintre batranii de la serviciile mandarine sau hokkiene care au auzit pentru prima data de Isus din aceste predici inregistrate, pe care le-au primit de la copiii lor, sunt azi nascuti din nou si vin regulat la biserica. Si ei sunt atat de plini de Isus, incat nu se pot opri din a vorbi despre El rudelor si prietenilor lor.

Chiar si pentru un copil cum este fiica mea Jessica, cand avea doar un an, ea ridica in mod spontan mainile cand auzea un cantec crestin, dar nu si cand era un cantec necrestin. Sotia mea Wendy, si cu mine, nu am invatat-o niciodata cum sa recunoasca un cantec crestin. Singura explicatie pe care o avem este ca Jessica a fost invatata de Insusi Dumnezeu. (Isaia54:13)

Cand Jessica a implinit doi ani ne-a surprins din nou. Wendy o invelea intr-o seara, in patutul ei cand Jessica a privit catre ea si a spus „Isus a murit pentru Jessica fiindca Isus o iubeste pe Jessica”. Nimeni nu a invatat-o sa spuna asa ceva. Dar imi amintesc ca inainte de asta am privit-o pe Jessica si i-am spus prin credinta „stii draga mea, Isus a murit pentru Jessica!”. Ea doar m-a privit si eu nu am stiut daca ea m-a inteles sau nu. Dar am crezut ca Duhul Sfant este un invatator mai bun decat mine.

Asa ca nu limita Duhul Sfant spunand lucruri ca „copii sunt prea mici, bunicii mei nu au educatie, prietenul meu ateu nu va fi interesat” Doar trimite Cuvantul Lui Dumnezeu in viata lor prin credinta si increde-te in Duhul Sfant ca El sa invete si sa raspandeasca. Caci Dumnezeu a spus ca nimeni nu mai trebuie sa invete pe nimeni ca sa cunoasca pe Domnul, fiindca toti Il vor cunoaste, de la cel mai mic, inclusiv copiii mici, pana la cel mai mare!

Niciun comentariu: