sâmbătă, 30 mai 2009

Doamne, eu nu pot dar Tu poti

Meditatii zilnice 30.05.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Php 2:13 Cãci Dumnezeu este Acela care lucreazã în voi, si vã dã, dupã plãcerea Lui, si vointa si înfãptuirea.

Ai incercat vreodata sa scapi de un obicei prost de unul singur? Probabil ti-ai dat seama ca atunci cand apelezi la puterea vointei tale, ai vazut unele rezultate pentru o vreme, dar apoi ai revenit la vechiul obicei. Ba mai mult, dependenta ta a devenit mai mare si starea ta este mai rea decat in momentul cand ai decis sa incepi programul „am de gand sa ma las”.

Schimbarile au fost temporare fiindca ai fost tu cel care ai facut schimbarea.

Un membru al bisericii care fuma tigara de la tigara, credea ca prin puterea vointei putea sa se lase de fumat. Obisnuia sa isi spuna ca „daca exista vointa, exista si solutii”. Dar a descoperit ca prin puterea vointei, putea sa se lase de fumat pentru o saptamana sau doua pentru ca apoi sa cada din nou sub influenta nicotinei.

Cand si-a predat viata Domnului si a aflat despre harul Lui Dumnezeu, el I-a spus Lui Dumnezeu „mi-am dat seama ca eu nu ma pot lasa de fumat, eu nu pot, dar tu Doamne, poti!” Si de fiecare data cand aprindea o tigara el spunea „Doamne, eu incerc sa ma las de fumat dar nu pot, asa ca am incredere in Tine!” ba chiar mai adauga „eu sunt tot neprihanit, datorita sangelui Lui Cristos”.

In acelasi an, toata dependenta lui de fumat a disparut. Cand a fost intrebat, cum a reusit, el a raspuns „ Este in intregime opera Lui Dumnezeu, eu nu am nici un merit. Este totul prin harul Sau.” Acest om a pierdut complet dorinta de a fuma. Aceasta este o transformare adevarata.

Cand primesti harul Lui Dumnezeu pentru a face ceea ce tu nu poti face, vei experimenta o schimbare interioara permanenta si fara efort, care va schimba si actiunile tale exterioare. Biblia ne spune ca Dumnezeu lucreaza in noi ca sa ne dea si dorinta si infaptuirea, abilitatea de a face ceea ce El doreste. Dumnezeu indeparteaza vechile „vreau sa” si ne da altele noi si ne da si puterea sa le ducem la bun sfarsit.

Asa ca priveste la harul Sau ca sa faci ceea ce nu poti face. Spune „Doamne, eu nu pot, dar Tu poti!” apoi, ceea ce vei experimenta, nu va fi doar o schimbare de comportament ci o veritabila si permanenta transformare interioara!

Niciun comentariu: