marți, 26 mai 2009

Dumnezeu Isi aminteste ceea ce spui prin credinta

Meditatii zilnice 26.05.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Isa 55:11 tot asa si Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fãrã rod, ci va face voia Mea si va împlini planurile Mele.

Cu cativa ani in urma, am avut o boala de piele care refuza sa se vindece. I-am spus Lui Dumnezeu despre ea si am inceput sa iau Cina crezand ca prin ranile Lui Isus sunt vindecat. Se parea ca nimic nu se intampla. Pe masura ce trecea timpul, am continuat sa iau Cina chiar daca nu mai era special pentru boala de piele, ci pentru bunastarea mea generala. Dar Domnul nu a uitat boala mea de piele. Intr-o zi El mi-a spus sa-mi verific trupul sa vad daca semnele inca mai erau acolo si am observat ca disparusera.

Poate ca, cu cativa ani in urma, ai vorbit despre Domnul unui prieten care trecea prin necazuri. Intr-o zi te vei intalni cu el pe strada si el iti va spune „iti amintesti ziua aceea? Ai spus ceva ce mi-a schimbat complet viata!” Tu ai uitat, nu-ti mai amintesti, dar Dumnezeu nu a uitat. El a inregistrat ceea ce tu ai spus in acea zi prin credinta.

Vezi tu, daca cuvantele pe care le marturisesti prin credinta pentru tine sau pentru cei dragi tie, sunt insasi cuvintele Lui Dumnezeu, El spune „tot asa si Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fãrã rod, ci va face voia Mea si va împlini planurile Mele.” Fiindca ceea ce iti este promis, este Cuvantul Lui Dumnezeu, vei vedea manifestarea promisiunilor Lui. El cu siguranta va veghea asupra Cuvantului Sau ca sa se implineasca.

Niciun comentariu: