marți, 5 mai 2009

Gata cu noptile nedormite

Psalm 127:2 In zadar va sculati de dimineata si va culcati tarziu ca sa mancati painea durerilor caci preaiubitului Sau, El ii da painea ca in somn

'Am fost treaz toata noaptea – baiatul meu a avut febra.'

'Am dormit doar 2 ore – am incercat sa imi imbunatatesc prezentatia.'

'Nu am putut dormi deloc – am fost asa de ingrijorat de facturile astea care se tot aduna.'

Biblia spune ca Dumnezeu 'da paine preaiubitului Sau ca in somn'. Cine este preaiubitul Sau? Tu si cu mine! Pentru ca esti in Cristos, esti preaiubitul Sau. (Efeseni 1:6, 2 Tesaloniceni 2:13)

Dumenzeu spune: 'In zadar va sculati de dimineata si va culcati tarziu ca sa mancati painea durerilor…' Cu alte cuvinte, nu are sens sa te ingrijorezi si sa nu dormi pentru ca adevarul este ca 'daca Domnul nu zideste o casa, dejeaba lucreaza cei ce o zidesc, daca nu pazeste Domnul o cetate, dejeaba vegheaza cel ce o pazeste.' (Psalm 127:1)

Vezi, Dumnezeu este cel care iti face cariera si iti pazeste casatoria. El este Cel care iti pazeste copiii si viitorul. El este Cel care iti pazeste contul din banca si iti pazeste investitiile financiare si afacerea. El este Acela, nu tu!

Deci, nu te ingrijora si nu sta treaz ca si cum tu ai fi sursa cresterii sau cel care are puterea sa faca lucrurile posibile. Dumnezeu este acela care face toate aceste si El iti spune 'dragul Meu, arunca-ti ingrijorarea asupra Mea si culca-te.' Pentru ca atunci cand dormi, El lucreaza la situatia ta. El care 'nu dormiteaza nici nu doarme' (Psalm 121:3,4), lucreaza schimbul de noapte pentru tine, in timp ce tu dormi!

Dar pentru ca noi vrem sa facem noi insine, este greu sa Il lasam pe Dumnezeu sa aibe grija. Dar cand Il lasam, cand ii dam toate ingrijorarile noastre, nelinistile si grijile odata pentru totdeauna, vom vedea cum se ingrijeste de noi, cu cat drag si grija. (1Petru 5:7). Il vom vedea cum are grija de problemele noastre si cum rezolva lucrurile spre binele nostru. (Romani 8:28)

Deci increde-te in dragostea Tatalui pentru tine. Arunca-ti ingrijorarile asupra Lui si gata cu noptile nedormite!

Niciun comentariu: