vineri, 29 mai 2009

Esti o binecuvantarea oriunde ai fi!

Meditatii zilnice 29.05.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Deuteronom 28:10 Toate popoarele vor vedea ca tu porti Numele Domnului, si se vor teme de tine.

Astazi, noi purtam numele lui Cristos – crestini. Asadar, binecuvantarea din Deuteronom 28:10 care spune ' Toate popoarele vor vedea ca tu porti Numele Domnului…' nu mai este doar o promisiune, ci este o realitate!

Partea a doua a versetului ' si se vor teme de tine' este de asemenea adevarata pentru tine. Oamenii te vor respecta. Seful tau te va favoriza si chiar si competitorii tai te vor stima. Ei stiu ca e ceva special cu privire la tine pentru atunci cand tu esti in zona, se intampla lucruri bune.

Eu am experimentat aceasta cand am inceput sa lucrez. Lucram intr-un birou micut la etajul 3 care mirosea in permanenta a peste sarat pentru ca la parter se vindea peste sarat. In acel birou mic si darapanat am inceput sa marturisesc ca eram binecuvantat de Dumnezeu. Seful meu stia ca eram diferit. In mai putin de trei ani salarul meu a fost ridicat rapid.

Afacerea companiei a inflorit si nu peste mult timp ne-am mutat din acel birou mic intr-o cladire mare. Acolo am ocupat cateva birouri si am inceput sa ne specializam in programe si cursuri de computere. Nu in mult timp, am ocupat tot etajul. Asa de mult ne-a prosperat Dumnezeu!

Dumnezeu m-a binecuvantat enorm de mult. Lunar primeam un salar foarte bun, ma bucuram de favoarea ce o aveam cu seful meu si eram in cercul sau de prieteni. Am fost de-asemena pe lista pentru a fi promovat ceea ce insemna si o marire de salar.

Cativa ani mai tarziu, cand am hotarat sa intru in lucrare cu norma intreaga, seful meu a inceput sa planga cand i-am spus. Nu am stiut niciodata cat de mult am insemnat pentru el. Atunci am realizat ce binecuvantare am fost pentru el prin harul lui Dumnezeu.

Pentru ca si tu porti numele Domnului, oriunde ai merge, binecuvantarea este asupra ta. Oamenii din jurul tau se vor uita la tine si vor sti ca esti o binecuvantare, oriunde ai fi!

Niciun comentariu: