sâmbătă, 12 septembrie 2009

De tine nu se va apropia

Meditatii zilnice 11.09.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Psa 91:7 O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.

Doctorul tau sau agentul tau de asigurari s-ar putea sa te intrebe „ai cazuri de cancer in familie?” Daca vei spune ca da, s-ar putea ca ei sa iti spuna ca si tu ai sanse sa te imbolnavesti de cancer.

Acum, daca esti fara Dumnezeu, ai fi de acord cu ei si ai incepe sa te ingrijorezi de sanatatea ta. Dar tu nu esti fara Dumnezeu. De fapt, Cuvantul Lui iti spune „O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.” Deci chiar daca ai rude bolnave de cancer, si membri ai familiei tale au murit de cancer, poti avea increderea sa spui ca de tine nu se va apropia.

Mama mea a avut aceasta atitudine. Dupa efectuarea unui examen medical, doctorul i-a spus surprins ca nu are tensiunea marita si nici o boala de inima, cu toate ca aceste doua afectiuni le-a avut tatal ei si alte rude apropiate. Mama mea a declarat ferm ca nici o boala mostenita de familie, nu o va atinge.

Slava Domnului pentru increderea mamei mele in Cuvantul Lui Dumnezeu, fiindca eu sunt urmatoarea generatie dupa ea. De fapt, dupa ce mama mea mi-a spus rezultatul testelor, am deschis Biblia mea la intamplare si am citit despre Rahab, care prin credinta, nu a pierit impreuna cu cei care nu credeau (Evrei11:31).

Prietene, Dumnezeu vrea ca tu sa stii ca desi esti in aceasta lume, tu nu-i apartii. Tu-I apartii Lui Dumnezeu. Tu nu trebuie sa fii prins in mijlocul unor situatii groaznice impreuna cu cei din lume. Fiindca Dumnezeu este cu tine, „Da, El te scapă de laţul vînătorului, de ciumă şi de pustiirile ei.” (Psalmul91:3)

Chiar si cand este vorba de boli mostenite de generatii, tu poti cu indrazneala sa declari „aceasta boala se opreste aici!” fiindca ai de partea ta pe Dumnezeu si Cuvantul Sau. Si atunci cand Il crezi pe Dumnezeu si Cuvantul Sau, vei vedea promisiunile Lui cum se implinesc in viata ta „O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia”.

Niciun comentariu: