vineri, 18 septembrie 2009

Stinge sagetile arzatoare ale dusmanului

Meditatii zilnice 18.09.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Efeseni 6:16 Pe deasupra tuturor, luati scutul credintei cu care veti putea stinge toate sagetile arzatoare ale celui rau

Eu cred ca atunci cand te rogi in duh, in jurul tau se formeaza un scut – un scut de 'apa'.

Dar ce este un scut de apa?

Odata am meditat la Efeseni 6:16 care spune 'pe deasupra tuturor, luati scutul credintei cu care veti putea stinge toate sagetile arzatoare ale celui rau.' La inceput, am avut o imagine a unui scut de lemn al unui soldat roman. Dar trei cuvinte continuau sa se repete in mintea mea 'stinge' si 'sagetile arzatoare'. Apoi, Domnul a spus, 'Fiule, daca este un scut de lemn, sagetile arzatoare il vor arde'. Mi-a aratat un scut de apa, care a putut sa stinga sagetile arzatoare.

Poate te intrebi, 'cum a ajuns acolo apa?'

Mai tii minte ca Isus a spus 'cine crede in Mine, din inima lui vor curge rauri de apa vie, dupa cum zice Scriptura'. (Ioan 7:38) Urmatorul verset spune 'Dar El spunea cuvintele acestea despre Duhul…' (Ioan 7:39)

Isus vorbea despre Duhul Sfant, care este ca rauri de apa vie care curg din inimile noastre. Deci cand te rogi in Duh, rauri de apa vie vor curge, stingand sagetile arzatoare aruncate catre tine.

Aceasta s-a intamplat intr-o zi cand cinam cu un membru al bisercii. De obicei cand ma rog pentru mancare nu ma rog in Duh dar in acea seara am simtit sa o fac. Am urmat calauzirea Duhului. Deci m-am rugat in Duh in timp ce mi-am intins mainile peste orezul cu gust de cocos.

Curand, mancand si vorbind, am muscat in ceva tare. Am scuipat si am realizat ca era un cui. Apoi mi-am dat seama de ce Domnul a vrut sa ma rog in Duh. Desi diavolul a incercat sa ma 'bata in cuie', nu a reusit!

Prietene, ia scutul de apa al credintei pe care ti l-a dat Dumnezeu. Roaga-te in Duh si stinge sagetile arzatoare ale diavolului!

Niciun comentariu: